    From: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Strojenie kanałów OTAKE COLOR 7090VT
    Date: Wed, 30 Dec 2009 12:07:07 +0100

    In news:4b3b16f8$1@news.home.net.pl,
    Piotr Gałka <p...@C...pl> nabazgrał:
    > Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    (ciap)

    Już miałem napisać mniej wiecej to samo co Remek i jeszcze nakrzyczć...
    Ale przypomniałem sobie stary tv Blaupunkt (rekomendowałem zakup dla Teścia
    prawie 20 lat temu ;)

    i postaram się ZTCP opisać (do instrukcji mam 400 km)
    w tym blaupunkcie jest podobnie;
    - z tym że to coś od 0 do 99 to są jakby predefiniowane "kroki" strojenia
    (nie ma żadnych linijek na ekranie itp),
    i teraz "najlepsza" wiadomość, zależnie od wybranego "systemu" tj cable lub
    normal lub jeszcze coś innego (w rzeczonym TV jest to np. literka c przed
    numerem "kroku"), głowica przestarja się przez inny zakres (na tych samych
    numerach).
    Tak więc wybranie np. kroku / kanału 89 oznacza faktycznie wybranie kanału
    kablowego S17 (przykład z palca, nie z instrukcji ;)
    Dodatkowym efektem jest, że TV może nie mieć absolutnie ochoty na odbiór
    fonii 6,5 na zakresach kablowych (tak miały np. stare Sony).

    Włodek