  • 1. Data: 2010-03-04 10:51:08
    Temat: Strona o laptopach
    Od: "Raker" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    chciałem stworzyć prostą stronkę na temat laptopów, krótkie recenzje, opisy itd.
    Jeżeli ktoś z Was chciałby pomóc w redagowaniu artykułów do tej strony to proszę o
    kontakt, gg:2198057 lub mail: k...@p...fm

    Pozdrawiam
    Raker

  • 2. Data: 2010-03-04 12:20:07
    Temat: Re: Strona o laptopach
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Raker" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opisy itd.
    > Jeżeli ktoś z Was chciałby pomóc w redagowaniu artykułów do tej strony to

    Uważasz, ze brakuje takich stron?

  • 3. Data: 2010-03-04 14:16:26
    Od: "Raker" <r...@p...onet.pl>

    > Uważasz, ze brakuje takich stron?

    Jest dużo ale może ktoś będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych artykułów i
    recenzji i zemną i kilkoma innymi osobami go rozwinąć.

  • 4. Data: 2010-03-04 18:43:41
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Raker nabazgrału:

    > Jest dużo ale może ktoś będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych
    > artykułów i recenzji i zemną i kilkoma innymi osobami go rozwinąć.

    A ile płacisz?

    --
    tbr

  • 5. Data: 2010-03-05 19:42:57
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 15:16:26 +0100, Raker napisał(a):

    > Jest dużo ale może ktoś będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych
    > artykułów i recenzji i zemną i kilkoma innymi osobami go rozwinąć.

    A nie mógłbyś pisać artykułów dla którejś z poważnych i dużych,
    istniejących stron, zamiast tworzyć kolejną hobbystyczną stronę o
    laptopach bez treści, redagowaną przez jedną, dwie osoby?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 6. Data: 2010-03-06 03:55:47
    Od: Tomek Wojciechowski <w...@v...pl>

    pioruns pisze:

    > A nie mógłbyś pisać artykułów dla którejś z poważnych i dużych,
    > istniejących stron, zamiast tworzyć kolejną hobbystyczną stronę o
    > laptopach bez treści, redagowaną przez jedną, dwie osoby?

    Zresztą co można o laptopach pisać. Jeden jest czarny inny biały:) A
    wiem! Porównanie wytrzymałości zawiasów pokrywy. Ile zamknięć jaki
    laptop przetrzyma zanim oklepnie:) Tylko trzeba by jeszcze to sprawdzić
    a to cenna informacja. O inny pomysł na artykuł: Jaki model przetrzyma
    wylanie kawy na klawiaturę:)

  • 7. Data: 2010-03-06 06:26:31
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 04:55:47 +0100, Tomek Wojciechowski napisał(a):

> [...]
    > laptop przetrzyma zanim oklepnie:) Tylko trzeba by jeszcze to sprawdzić
    > a to cenna informacja. O inny pomysł na artykuł: Jaki model przetrzyma

    Ostatnio widziałem ciekawy test jakiegoś pancernego laptopa w stylu
    Panasonic Toughbook. Zrzucili na niego taką kulę do burzenia budynków (nie
    wiem jak to się nazywa...) z dość dużej wysokości. Laptop nie przeżył, ale
    test mnie zaskoczył ;)
    --
    Marcin

  • 8. Data: 2010-03-06 10:07:06
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Raker pisze:
    > Jest dużo ale może ktoś będzie chciał zaistnieć jako autor ciekawych artykułów i
    > recenzji i zemną i kilkoma innymi osobami go rozwinąć.

    Za darmo nikt nie będzie tworzył artykułów na czyjąś stronę,
    raczej zamieści je na własnej. A stworzenie pełnoprawnego
    serwisu WWW z płatnymi autorami, reklamami i kontaktami z
    dystrybutorami (żeby mieć nowy sprzęt -- przecież nikt nie
    kupuje co tydzień nowego notebooka tylko po to, żeby napi-
    sać recenzję!) to raczej *spore* zadanie i wątpię, byś
    chciał się na takie coś porywać.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |