-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stukanie w zawieszeniu
Date: Wed, 8 Sep 2010 08:15:39 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <i679mb$5h8$1@news.onet.pl>
References: <i660o0$naq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283926539 5672 213.17.193.243 (8 Sep 2010 06:15:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Sep 2010 06:15:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309100
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
news:i660o0$naq$1@inews.gazeta.pl...
> Pacjent: Accent'98 1.3 12v
>
> Objawy: stukot podczas jazdy (bez znaczenia czy szybko czy wolno, choć jak
> się powoli jedzie to lepiej słychać). Odgłos pochodzi gdzieś z okolic
> prawej, przedniej części auta. Gdy jedzie się po równym i prostym asfalcie
> objawów praktycznie brak, gdy tylko pojawiają się nierówności, stukot
> zaczyna być słyszalny. Nie jest to dźwięk ciągły - ot, stuknie sobie raz i
> cisza na kilkadziesiąt sekund i ponownie.
> Diagnostyka podwozia - gość stwierdził, że wygląda iż wszystko jest ok.
> Wskazał jednak na drążek kierowniczy (właśnie z prawej strony pojazdu)
> jako rzeczonego sprawce tych stukotów. Czy to możliwe żeby drążek tak
> hałasował? Kręciłem szybko kierownicą w lewo i prawo - brak stukań itp, a
> wystarczy jechać choćby 10km/h po nierówności i dźwięk ów się pojawia.
> Pytanie - możliwe iż to wadliwy drążek tak hałasuje, czy sprawdzać dalej,
> w innych stacjach diagnostycznych?
Ja bym sprawdził łącznik stabilizatora (jesli ma). Objaw to stuki nawet na
pofalowaniach jezdni gdzie inne elementy stukają raczej na dziurach a na
pofalowaniach jest cisza.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.10 20:52 btn
- 08.09.10 21:17 Cavallino
- 09.09.10 10:24 Jakub Witkowski
- 09.09.10 10:26 Cavallino
- 09.09.10 10:38 Gabriel 'wilk
- 09.09.10 10:41 Cavallino
- 09.09.10 18:11 syntax error
- 09.09.10 19:13 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 09.09.10 22:57 syntax error
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=