    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Date: Sun, 26 Sep 2010 22:19:35 +0200

    > Pierwsza usterka pojawiła się jakoś tak w grudniu 2009. Przy bardzo
    > niskiej temperaturze nagle zapalił się komunikat "Awaria silnika", obroty
    > spadły i zjechałem na pobocze. Zgasiłem silnik.

    > Kolejna pierdoła to urwanie się chromowanego plastiku pod palec, do
    > otwierania i zamykania schowka gdzie jest gniazdo zapalniczki i
    > popielniczka.
    >
    > Po jakiś 10 kkm pojawiły się trzaski w okolicy lewarka zmiany biegów.
    > Niestety

    > Zamknięcie schowka głównego po stronie pasażera zaczęło telepać po około
    > 20kkm.
> [...]

    No nie wiem. Powiem tak: mój Chevy Matiz przez 40 000 miał wymienioną
    przekładnię kierowniczą
    na gwarancji (prawdopodobnie wynik tego, że podczas nocnej jazdy za miastem
    nagle mi się asfalt skończył (nieoznakowany remont) i alternator przestał
    ładować.
    Narzekałem że to złom, a naprawdę jestem upierdliwy jak chodzi o wszelkie
    usterki.
    Jak widać mimo stereotypu krążącego o starym Daewoo, to i tak niezłe auto
    jak na obecne realia. :)

    Pzdr
    Paweł