  • Data: 2018-01-25 19:57:51
    Temat: Re: SuperClick
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/25/2018 8:02 AM, Stregor wrote:
    > I wreszcie doszliśmy do rady jedynie słusznej. Należy wymienić zasilacz.

    A po co? Mój ma moc o napięciu 50A. Powinien wystarczyć. Problemem sa
    tylko złacza. Podobno wystarczy pociągnąć piny lakierem do naprawiania
    ogrzewania szyby i zaczyna banglać. Prawdziwy problem to że chińczycy
    robią złe przelotki molex->karta i taką co podał Marcin to musialem
    wypiłować z jednej strony żeby karta weszła, piny też kiepsko pasowały.
    Typowa chińszczyzna.