  • 11. Data: 2013-12-30 16:27:56
    Temat: Re: Suszenie na autostradach i drogach ekspresowych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Znaczy jak? Wszyscy by grzecznie jeździli bez
    > popełniania wykroczeń - jak to ma miejsce obecnie?

    He? Dzis zlamalem szereg przepisow, wiec prosze mnie tu nie szufladkowac
    do jakichs wszystkich.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-12-30 17:45:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:8...@p...pl.inv
    alid...

    > ORMO już przerabialiśmy. Ja to pamiętam :( Rozróżnienie pomiędzy
    > działaniem pożytecznym a pieniactwem i nadgorliwością jest istotne.
    > Ale można zrozumieć nawet pieniacza, byleby tak nie gwiazdorzył.

    Nie ma ludzi idealnych, trzeba odfiltrować te jego bufonady, a resztę da się
    czytać z zaciekawieniem.

  • 13. Data: 2013-12-30 17:51:50
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > ORMO już przerabialiśmy.

    Nie widzę związku.

    > Jesteś pewny, że przeszedłbyś pełną weryfikację swoich możliwości na
    > swoim stanowisku pracy?

    Tak, zwłaszcza że sam siebie zatrudniłem.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2013-12-30 18:09:47
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-30 16:22, Myjk pisze:
    > Mon, 30 Dec 2013 15:42:18 +0100, KS

    > Ty masz jaja?

    Myślę że takich nie. Przede wszystkim nie mam tyle wolnego czasu by z
    tym gównem tak się babrać.
    Jak mnie ostatnio dupnęła SM wolałem stargować z 300 na 100zł mandatu
    niż tracić dzień roboczy w sądzie. Po prostu wygrał czysty biznes.

    > Znaczy jak? Wszyscy by grzecznie jeździli bez popełniania wykroczeń -
    > jak to ma miejsce obecnie?

    Może i tak. Jakoś w normalnych krajach polaczek potrafi jechać zgodnie z
    przepisami. Jedzie tak dla tego, że ma szacunek dla tych przepisów i
    respekt przed ichnią policją i wymiarem sprawiedliwości.
    U nas ma się przepisy i konsekwencje po prostu w dupie.
    Mają w dupie i "Kowalskie" i ci na których patrzy cały naród a powinni
    świecić przykładem. Jest tak ponieważ ogólnie wiadomo że przepisy są
    idiotyczne i nieżyciowe.

    Przy takim kształcie nacisku i presji zostałyby zlikwidowane i
    poprawione absurdalne przepisy. Ale przede wszystkim
    najjaśniej na panującym nie przychodziły by pomysły by dymać naród
    wszelakimi sposobami zwłaszcza niezgodnymi z prawem, ponieważ ponosili
    by tego konsekwencje.

  • 15. Data: 2013-12-30 18:12:12
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Znaczy jak? Wszyscy by grzecznie jeździli bez
    > popełniania wykroczeń
    może trochę wyrwane z kontekstu, ale spróbujmy się zastanowić. Wyobraź
    sobie odcinek paru kilometrów, na którym jest ograniczenie prędkości,
    natomiast są warunki do szybkiej jazdy. Strzelam, dwa pasy i barierka
    pomiędzy jezdnią i chodnikiem. JEśli by to byłby kraj w którym władza
    służy ludziom, to ja sobie wyobrażam, że rowerzystów kierujemy na
    chodnik, a na drodze podnosimy ograniczenie prędkości. wszyscy
    jeździliby równiutko 80

    > jak to ma miejsce obecnie?

    Obecnie większość ma janosiki, automapy cb radia i zapierdziela ile
    wlezie. policja może się wykazać łapiąc na radar, złapany narzeka że
    przecież droga bezpieczna, wiec jest moralne przyzwolenie aby przycisnąć
    gaz. Złapany na radar kierowca czuje złość do policji, policja zamiast
    ścigać przestępców nadrabia statystyki radarami.

    Tak to widzę

    ToMasz

  • 16. Data: 2013-12-30 18:15:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 30.12.2013 KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał/a:

    > polaczek

    Nozesz kurwa... A Ty jakiej narodowosci jestes?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-12-30 18:19:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 18:15, AZ pisze:

    > Nozesz kurwa... A Ty jakiej narodowosci jestes?

    Narodowość nieistotna - wszędzie się tacy zdarzają.

  • 18. Data: 2013-12-30 18:21:39
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Nozesz kurwa... A Ty jakiej narodowosci jestes?

    W niektórych miejscach wstydzę się przyznać.
    I jaka nożesz kurwa? Taki polaczek figofago jakich pełno na naszych
    drogach, tam potulny jak baranek na drodze. O takich polaczkach mówię.

  • 19. Data: 2013-12-30 18:40:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 18:12:12 +0100, ToMasz napisał(a):

    > JEśli by to byłby kraj w którym władza
    > służy ludziom, to ja sobie wyobrażam, że rowerzystów kierujemy na
    > chodnik

    A ja sobie wyobrażam, że chodnik służy do chodzenia. Ale jak widać nie w
    Polsce - tu służy do jazdy i parkowania :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 20. Data: 2013-12-30 19:12:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 30.12.2013 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Narodowość nieistotna - wszędzie się tacy zdarzają.

    Ale ja nie o tym.

    --
    Artur
    ZZR 1200