  • 21. Data: 2013-12-30 19:19:35
    Temat: Re: Suszenie na autostradach i drogach ekspresowych
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 19:12, AZ pisze:

    > Ale ja nie o tym.

    Właśnie o tym...

  • 22. Data: 2013-12-31 17:54:27
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > respekt przed ichnią policją i wymiarem sprawiedliwości.
    > U nas ma się przepisy i konsekwencje po prostu w dupie.
    > Mają w dupie i "Kowalskie" i ci na których patrzy cały naród a powinni
    > świecić przykładem. Jest tak ponieważ ogólnie wiadomo że przepisy są
    > idiotyczne i nieżyciowe.
    >
    > Przy takim kształcie nacisku i presji zostałyby zlikwidowane i
    > poprawione absurdalne przepisy. Ale przede wszystkim
    > najjaśniej na panującym nie przychodziły by pomysły by dymać naród
    > wszelakimi sposobami zwłaszcza niezgodnymi z prawem, ponieważ ponosili

    Użycie określenia "polaczek" czyni z ciebie chama.

  • 23. Data: 2013-12-31 18:45:39
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-31 17:54, TM pisze:

    > Użycie określenia "polaczek" czyni z ciebie chama.

    Przepraszam za określenie. Fakt przegiąłem.
    Znałem/am osobiście kilku takich co potrafią nieźle cwaniakować na
    polskich drogach przeginając i to ostro z przepisami i bezpieczeństwem,
    a za granicą potulni przepisowo jak baranki. Nie wiem czemu ten typ mi się
    przyplątał, a co za tym idzie i określenie.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm