  • 1. Data: 2013-12-30 14:08:31
    Temat: Suszenie na autostradach i drogach ekspresowych
    Od: tá´Ź

    Na jakiej zasadzie odbywa się suszenie z pobocza na autostradach i
    drogach ekspresowych?

    Dodam, że radiowóz nie ma włączonych sygnałów (nie jest pojazdem
    uprzywilejowanym), nie ma także włączonych świateł awaryjnych, ani
    ustawionego trójkąta.

    Jaki przepis pozwala im na postój, ot tak, po prostu?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-12-30 14:14:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, t? <t?> wrote:
> [...]
    > ustawionego trójkąta.
    >
    > Jaki przepis pozwala im na postój, ot tak, po prostu?

    Nie wiem ale moze trzeba zadzwonic pod 112, ze na poboczu stoi zepsuty
    samochod i powoduje zagrozenie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-12-30 14:21:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.12.2013 14:08, t? pisze:
> [...]
    > ustawionego trójkąta.
    >
    > Jaki przepis pozwala im na postój, ot tak, po prostu?

    Jest mówiący o tym, że policjanci popełniają wykroczenie. Pomijając dwa
    przypadki, kiedy to ich przełożeni upierają się, że jednak nie,
    kilkunastu już policjantów poniosło konsekwencje takiego zachowania (za
    moją drobną sprawką).

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-12-30 14:24:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > kilkunastu już policjantów poniosło konsekwencje takiego zachowania (za
    > moją drobną sprawką).

    Jestes wielki! Zwolnij ich fszyskich! Bez wyjatkow!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-12-30 15:42:18
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-30 14:24, AZ pisze:

    > Jestes wielki! Zwolnij ich fszyskich! Bez wyjatkow!

    Gdyby większość ludzi miała tylko 1/10 tych jaj co ma anacron i jemu
    podobni, ten kraj inaczej by wyglądał.
    A co do ich zwalniania. Zacznijmy od tego, ze oni nie powinni być
    zatrudnieni.
    W normalnym kraju 90% z ich nie przeszło by weryfikacji, nie mówiąc już
    o pajacach z SM.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 6. Data: 2013-12-30 15:45:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    > zatrudnieni.
    > W normalnym kraju 90% z ich nie przeszło by weryfikacji, nie mówiąc już

    Juz mowilem, wg. mnie dziala w slusznej sprawie tylko w jego relacjach
    widac niezdrowe podniecenie z nutka bajkopisarstwa co obniza troche
    wiarygodnosc i prawdziwosc tych wszystkich opisywanych rewelacji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-12-30 15:54:55
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-12-30 15:45, Użytkownik - AZ napisał::

    > Juz mowilem, wg. mnie dziala w slusznej sprawie tylko w jego relacjach
    > widac niezdrowe podniecenie z nutka bajkopisarstwa co obniza troche
    > wiarygodnosc i prawdziwosc tych wszystkich opisywanych rewelacji.

    Przyznaj się, że cię zazdrość zżera.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 8. Data: 2013-12-30 15:55:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello KS,

    > Gdyby większość ludzi miała tylko 1/10 tych jaj co ma anacron i jemu
    > podobni, ten kraj inaczej by wyglądał.

    ORMO już przerabialiśmy. Ja to pamiętam :( Rozróżnienie pomiędzy
    działaniem pożytecznym a pieniactwem i nadgorliwością jest istotne.
    Ale można zrozumieć nawet pieniacza, byleby tak nie gwiazdorzył.

    > A co do ich zwalniania. Zacznijmy od tego, ze oni nie powinni być
    > zatrudnieni.
    > W normalnym kraju 90% z ich nie przeszło by weryfikacji, nie mówiąc już
    > o pajacach z SM.

    Jesteś pewny, że przeszedłbyś pełną weryfikację swoich możliwości na
    swoim stanowisku pracy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-12-30 16:03:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru> wrote:

    > Przyznaj się, że cię zazdrość zżera.

    Czemu ma mnie zzerac zazdrosc?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2013-12-30 16:22:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Dec 2013 15:42:18 +0100, KS

    > Gdyby większość ludzi miała tylko 1/10 tych
    > jaj co ma anacron i jemu podobni,

    Ty masz jaja?

    > ten kraj inaczej by wyglądał.

    Znaczy jak? Wszyscy by grzecznie jeździli bez
    popełniania wykroczeń - jak to ma miejsce obecnie?

    --
    Pozdor Myjk