  • 1. Data: 2013-12-30 17:02:01
    Temat: samochod z rekinem na dachu (Poznan, Gdynia)
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Pewnie głupia sprawa, ale spróbuje. Wczoraj widziałem w centrum Poznania
    osobówkę na blachach z Gdyni (GA) z figurką rekina na dachu.
    Ma ktoś może zdjęcie tego auta z tą figurką? :) Ja nie zdążyłem wyjąć
    telefonu. Do czego mu ten rekin będzie potrzebny? Pytam bo interesuję się
    tymi rybami.

  • 2. Data: 2013-12-30 21:45:02
    Temat: Re: samochod z rekinem na dachu (Poznan, Gdynia)
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "meander" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie głupia sprawa, ale spróbuje. Wczoraj widziałem w centrum Poznania
    > osobówkę na blachach z Gdyni (GA) z figurką rekina na dachu.

    ani chybi - jakis rekin finansjery ;)

  • 3. Data: 2013-12-31 09:54:58
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2013-12-30 17:02, meander pisze:
> [...]
    > Ma ktoś może zdjęcie tego auta z tą figurką? :) Ja nie zdążyłem wyjąć
    > telefonu. Do czego mu ten rekin będzie potrzebny?
    Taki rekin daje w przybliżeniu 500KM i drugie tyle momentu :D

    --
    sandman

  • 4. Data: 2013-12-31 15:12:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-12-31 09:54, sandman wrote:

    > Taki rekin daje w przybliżeniu 500KM i drugie tyle momentu :D

    to ile by lacznie dal temu modelowi bmw? ;)
    http://www.usautoparts.net/bmw/pics/6er/7092_1024.jp

    (samemu znanemu wszakze jako "rekin")

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-12-31 15:33:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-31 15:12, elmer radi radisson pisze:

    > to ile by lacznie dal temu modelowi bmw? ;)
    > http://www.usautoparts.net/bmw/pics/6er/7092_1024.jp

    E24 :)
    Całkiem niedawno czymś takim jeździłem (635CSi) :)

    > (samemu znanemu wszakze jako "rekin")

    Klasyka :)

  • 6. Data: 2013-12-31 16:38:41
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.12.2013 17:02, meander pisze:
> [...]
    > Ma ktoś może zdjęcie tego auta z tą figurką? :) Ja nie zdążyłem wyjąć
    > telefonu. Do czego mu ten rekin będzie potrzebny? Pytam bo interesuję

    Po Rybniku też taki jeździ ale na blachach ze Słowacji, reklamuję jakieś
    obwoźne akwarium z nomen-omen rekinami.. Zdjęcia nie mam.

  • 7. Data: 2013-12-31 16:43:33
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 31.12.2013 16:38, Albercik pisze:

    > Po Rybniku też taki jeździ ale na blachach ze Słowacji, reklamuję jakieś
    > obwoźne akwarium z nomen-omen rekinami.. Zdjęcia nie mam.

    o taki jeździ po Rybniku:
    http://www.czasbochenski.pl/data/zdjecia/duze/c6491d
    5ebcf322a9beb8db685782d5f2c53e7992_6998.jpg

    a na hasło "obwoźne akwarium rekinów" jest dużo informacji że się szlają
    po kraju..

  • 8. Data: 2013-12-31 17:56:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Dec 2013 17:02:01 +0100, "meander" <m...@t...pl> wrote:

    >Do czego mu ten rekin będzie potrzebny?

    Może nie rekin, tylko Nemo. Na plażę pewnie jechał :)

    https://www.youtube.com/watch?v=JuuzBD8hIYk

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2014-01-01 02:27:44
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    > Ma ktoś może zdjęcie tego auta z tą figurką? :) Ja nie zdążyłem wyjąć
    > telefonu. Do czego mu ten rekin będzie potrzebny? Pytam bo interesuję się

    kryptoreklama ?

  • 10. Data: 2014-01-01 15:17:07
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości