    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 15 Apr 2015 05:23:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Suwmiarka (porządna) ;)
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 20:51:05 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > Kiedyś VIS robił przyzwoity sprzęt, w oparciu o dobre komponenty, nie
    > wiem jak teraz. Ale myślę że zamiast zegarowej warto sięgnąć po
    > *elektroniczną*, chociażby z uwagi na psujący się każdemu wzrok.
    > Oczywiście tu też są różne półki cenowe. Tyle że jak patrzę na te
    > http://www.elektro-net.pl/01/pliki/sklep/suwmiarki_e
    lektronicznevis.html
    > to wydaje mi się że są one całkiem podobne do tych z Lidla za
    > przysłowiowe 39.99, a taka u mnie w warsztacie daje radę.

    Spoko, miałem kiedyś tę z mosiężnymi guziczkami od spodu (nie od strony
    wyświetlacza). Szczęki słabo obrobione cieplnie, od przypadkowego stuknięcia zrobił
    sie dziób który trzeba było zeszlifować, ale poza tym bardzo przyzwoite wykonanie,
    bateria trzymała kilka lat, nawet przy używaniu RS-a. Droga, ale w drewnianym pudełku
    z czerwonym suknem w środku. Jak ją wyciągnąłem gdzieś w Indiach, to chcieli ją ode
    mnie kupić, bo naprawdę wygląda bardzo fachowo. Pochwała dla designera z VISa!

    Nie sprzedałem. Na indyjskie tygrysy bez visa mam iść?