  • 41. Data: 2013-10-07 19:02:54
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 18:39, Krzysztof 45 pisze:
    > To twój problem.

    Nie, nie, to Ty problemu nie zauważasz, ale to typowe
    w tym stanie :>

    > Tylko co z tym magicznym zakleciem?

    A co ma być? Ma się dobrze i działa.

  • 42. Data: 2013-10-07 19:08:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 19:02, Artur Maśląg pisze:
    > Nie, nie, to Ty problemu nie zauważasz, ale to typowe
    > w tym stanie :>
    W nieodróżnieniu od ciebie widzę problem braku weryfikacji.
    > A co ma być? Ma się dobrze i działa.
    Przestań jarać to gówno to i magii nie będzie :)
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 43. Data: 2013-10-07 19:29:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 19:08, Krzysztof 45 pisze:
    > W nieodróżnieniu od ciebie widzę problem braku weryfikacji.

    W czym? Widzisz problem, którego nie ma, a nie widzisz tego,
    który faktycznie istnieje.

    > Przestań jarać to gówno to i magii nie będzie :)

    Z tym jaraniem to właśnie masz problem, ponieważ nie
    zauważasz rzeczy, które istnieją w rzeczywistym świecie.
    Zaklęcie to taka metafora, która w zamyśle miała pomóc
    w wyzwoleniu się z egzystencji w oparach absurdu :>

  • 44. Data: 2013-10-07 19:30:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 19:08, Krzysztof 45 pisze:
    > W *nieodróżnieniu* od ciebie widzę problem braku weryfikacji.

    *w odróżnieniu* ma być ;)

  • 45. Data: 2013-10-07 19:40:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 19:29, Artur Maśląg pisze:

    > W czym?
    Wyjasniełem bo wiedziałem że się zatkasz.
    > Widzisz problem, którego nie ma,
    > Brak weryfikacji, to nie problem. U mnie byś nie pracował 5 min.
    > a nie widzisz tego,
    > który faktycznie istnieje.
    Tak masz racje. System jest zjebany totalnie.
    > Z tym jaraniem to właśnie masz problem, ponieważ nie
    > zauważasz rzeczy, które istnieją w rzeczywistym świecie.
    Ja te rzeczy zauważam, t.z. ich brak w odróżnieniu od ciebie.
    > Zaklęcie to taka metafora, która w zamyśle miała pomóc
    > w wyzwoleniu się z egzystencji w oparach absurdu :>
    To po jaka cholerę mielimy tę szmatę, gdy myślimy tak samo?

  • 46. Data: 2013-10-07 20:00:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 19:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Wyjasniełem bo wiedziałem że się zatkasz.

    ROTFL

    Tak to jest, jak komuś brakuje argumentów - zabrakło by ci "budrzetu"
    na ofertę pracy dla mnie :>

    (...)
    > To po jaka cholerę mielimy tę szmatę, gdy myślimy tak samo?

    Nie wiem o czym Ty myślisz, ale po tym co wypisujesz to z całą
    pewnością śmiem twierdzić, że nie myślimy tak samo :>

  • 47. Data: 2013-10-07 20:33:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 20:00, Artur Maśląg pisze:

    > (...)
    >
    > Nie wiem o czym Ty myślisz, ale po tym co wypisujesz to z całą
    > pewnością śmiem twierdzić, że nie myślimy tak samo :>
    Nie wiem o czym Ty myslisz, ale fakty zaprzeczają temu co wypisujesz.

  • 48. Data: 2013-10-07 20:43:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 20:33, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie wiem o czym Ty myslisz,

    Przed chwilą twierdziłeś co innego - podkreślone :>

    > ale fakty zaprzeczają temu co wypisujesz.

    Trudno by zaprzeczały, skoro ich nie podałeś, a tego co napisałem
    nie zrozumiałeś, skoro stwierdziłeś że "...myślimy tak samo".

  • 49. Data: 2013-10-07 21:17:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 20:43, Artur Maśląg pisze:

    > Trudno by zaprzeczały, skoro ich nie podałeś, a tego co napisałem
    > nie zrozumiałeś, skoro stwierdziłeś że "...myślimy tak samo".

    Ja podałem fakty, ty zaprzeczyłes i nie udowodniłeś tego, tylko toczysz
    niezrozumiały belkot.

  • 50. Data: 2013-10-07 21:42:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 21:17, Krzysztof 45 pisze:

    > Ja podałem fakty,

    Wymyślone przez siebie - nie, to nie są fakty.

    > ty zaprzeczyłes i nie udowodniłeś tego,

    Hmmm, podałem fakty - tego udowadniać nie trzeba. Dane
    z FR są weryfikowane wstępnie i w dalszej części postępowania
    można je zweryfikować właściwie.

    > toczysz niezrozumiały belkot.

    To ciekawe, skoro przed chwilą twierdziłeś, że "myślimy to
    samo" :>