  • 51. Data: 2013-10-07 21:52:34
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 07 Oct 2013 13:06:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A po co mam iść do gazety, skoro błąd systemu łatwo wyjaśnić?

    No wlasnie - ty nie pojdziesz, inny nie pojdzie, i w efekcie nie wiemy
    jak czesto system sie myli.

    J.

  • 52. Data: 2013-10-07 22:09:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 21:52, J.F. pisze:

    > No wlasnie - ty nie pojdziesz, inny nie pojdzie, i w efekcie nie wiemy
    > jak czesto system sie myli.

    Kombinujesz jak koń pod górę i efekt marny - nie masz argumentów
    i próbujesz wymyślić cokolwiek, by się tego uczepić. Gdyby skala
    błędów była poważna, to gwarantuję, że pół internetu by o tym
    pisało, a niejaki Tomasz Pyra by nie musiał bawić się w archeologię,
    by znowu wstrząsać powietrze. Przykładami mógłby (jak i Ty) sypać
    z rękawa, a tu lipa - worek się nie rozsypał, jakiś sflaczały leży :>

  • 53. Data: 2013-10-07 22:19:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 21:42, Artur Maśląg pisze:

    > Wymyślone przez siebie - nie, to nie są fakty.

    Znów bredzisz.

    > Hmmm, podałem fakty - tego udowadniać nie trzeba.

    Jakie podałeś fakty wstępnej weryfikacji?

    > Dane
    > z FR są weryfikowane wstępnie

    Znów brednie.
    Przedstaw tą wstępna weryfikacje.

    > i w dalszej części postępowania
    > można je zweryfikować właściwie.
    A tam jakież imbecyle pracują za moje pieniądze ze nie potrafią
    zweryfikować?
    > To ciekawe, skoro przed chwilą twierdziłeś, że "myślimy to
    > samo" :>

    Ale zaprzeczyłeś, więc finalnie wyszło że bełkot.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 54. Data: 2013-10-07 22:23:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-07 22:19, Krzysztof 45 pisze:

    > Znów bredzisz.

    Widzę, że nauczyłeś się jednego słówka, ale nadal nie wiesz
    co ono oznacza :>

  • 55. Data: 2013-10-07 22:33:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 22:23, Artur Maśląg pisze:

    > Widzę, że nauczyłeś się jednego słówka, ale nadal nie wiesz
    > co ono oznacza :>

    banialuki, bzdury, farmazony, głupstwa, niedorzeczności, nonsensy,
    majaczenie, idiotyzmy, bzdety, bełkotanie...

  • 56. Data: 2013-10-07 22:38:07
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 22:23, Artur Maśląg pisze:

    > Widzę, że nauczyłeś się jednego słówka, ale nadal nie wiesz co ono
    > oznacza :>

    bajdy, banialuki, bzdury, głupoty, głupstwa, idiotyzmy, niedorzeczności,
    nonsensy, majaczenia, bełkotanie...

  • 57. Data: 2013-10-07 22:41:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 13:06, Artur Maśląg pisze:

    > A po co mam iść do gazety, skoro błąd systemu łatwo wyjaśnić?

    Jedna sprawa, to że postępowanie sądowe to nie jest "łatwo wyjaśnić".
    Pisanie sprzeciwu do wyroku w trybie nakazowym, zapoznanie się z
    dowodami (dopiero na tym etapie!) w miejscu odległym od miejsca
    zamieszkania, rozprawa... To jest "przerost formy nad treścią", bo - i
    tu podstawowa kwestia - system powinien być tak stworzony, aby obywatel
    przeciwko któremu organy państwa kierują sprawę do sądu od początku był
    w pełni informowany o czynnościach i dowodach (wszak mataczyć w sprawie
    fotoradarów trudno) w celu zachowania przejrzystości sprawy, słowem:
    zdjęcie. Zdjęcie powinno być dołączane do "prośby o wskazanie" - wtedy
    obywatel by wiedział, czy to rzeczywiście on (albo komu użyczył),
    zamiast domniemywać i przypominać sobie co robił miesiąc temu we wtorek
    po południu. Z drugiej strony dopiero wtedy poznalibyśmy skalę błędu
    "systemu".
    Piszesz, że nie ma nowych przypadków, że same starocie... Mówię ci -
    wiele osób nie podejrzewa nawet, że płaci nie swoje mandaty! To wychodzi
    pewnie tylko w szczególnych przypadkach (paralityk z S105 itp.). Sam
    miałem w rodzinie przykład próby takiego naciągnięcia, czy też "błędu
    systemu", który wyszedł tylko z powodu pewnego splotu okoliczności.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 58. Data: 2013-10-08 01:25:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 07.10.2013 08:41, Artur Maśląg pisze:

    > A coś się miało poprawiać? Masz kolejne udokumentowane
    > przypadki?

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/ciezarowka-
    z-ogranicznikiem-a-fotoradar-pokazal-ze-pedzila-155-
    km-h,356045.html

    Mam.

    --
    anacron
    aba/

  • 59. Data: 2013-10-08 08:45:33
    Temat: Oto dwóch kretynów
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    Fakty są takie, że obydwaj jesteście mocno pojebani. Jeden kretyn większy od
    drugiego.
    Spotkajcie się gdzieś w terenie i wtedy rozstrzygnijcie kto ma rację zamiast
    pieprzyć bez sensu :)

  • 60. Data: 2013-10-08 09:24:57

    W dniu 2013-10-06 22:19, J.F. pisze:
    > Ale podobno niewykonana i jakos nikt generalnego inspektora nie
    > zwalnia, mimo ze budzet wyjatkowo napiety.

    Do czego to doszło.
    Budżet celowo oszukany to i kwota z mandatów nierealna.

    Tylko jest pytanie co jest tu realne? Może emerytury? ;-)

    PS. Tak wiem... Dbałość o nasze bezpieczeństwo jest z pewnością realna i
    przemyślana ;-)