  • 21. Data: 2014-11-27 22:56:52
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m584b5$qcs$...@d...me...

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    les+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.h
    tm

    >Czy jest na tej grupie jeszcze drugi taki idiota, który nie domyślił się,
    >że "ogryzek" w poprzednim pytaniu to była firma Apple?

    Hehehe, czemu tak sie wijesz?

  • 22. Data: 2014-11-28 04:36:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    les+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.h
    tm

    > Hehehe, czemu tak sie wijesz?

    Czemu bijesz swoją siostrę?

  • 23. Data: 2014-11-28 07:44:28
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Niedopuszczalna sytuacja w moich oczach...

    W moich tez - ale na upartego, da sie ;)

    > Przykre. Czas odwiedzić Allegro/eBay i wymienić na coś sprawnego.

    Taaa ... i dołaczona notką - szanowny kliencie
    zanim zaczniesz bluzgac ze sprzedałem ci SZAJS
    uprzedzam ze MOZE, ale nie MUSI współpracowac z twoim routerem - LOL

  • 24. Data: 2014-11-28 08:04:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    les+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.h
    tm

    >Czemu bijesz swoją siostrę?

    buahahahahahahahahahahaha

    To jak, pracujesz w reklamie firmy apple czy nie?

  • 25. Data: 2014-11-28 08:08:30
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-27 o 18:23, Waldek pisze:

    > Nooo ... jest "najnowszy" - 4.2.2 ;)
    > i pewnie nowszy juz nie bedzie ?

    Może spróbuj wgrać cyanogenmod z kitkatem:
    http://get.cm

    Mi na galaxy S2 chodzi bardzo dobrze 4.4.4

    Może to też rozwiąże twój problem z routerem?

  • 26. Data: 2014-11-28 10:05:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Może spróbuj wgrać cyanogenmod z kitkatem:
    > http://get.cm
    >
    > Mi na galaxy S2 chodzi bardzo dobrze 4.4.4
    >
    > Może to też rozwiąże twój problem z routerem?

    Dzieki - zaglądnąłem pod wymienionego linka
    ale widze tylko software do Galaxy Tab 2
    a "pacjentem" jest Galaxy Tab 3 wiec nie wiem czy sie nada

    I jeszcze pytanie czy tablet musi byc "zrootowany' aby mu zaaplikowac tego
    cyjanogena
    i czy reset do ustawien fabrycznych przywróci oryginalny software
    - nie mam doswiadczenia z zabawkami na androidzie

    Pozdro

  • 27. Data: 2014-11-28 11:22:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-28 10:05, Waldek wrote:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    Na moim przez jakis czas bylo ok, pozniej podczas rozmowy sluchawka sie
    grzala. Niestety 4.4.4 jest wersja snapshot, nie wiem dlaczego Cyagenmod
    zdecydowal sie puszczac to przez OTA wszystkim osobom.
    Fakt, ze przypomina to swiatek Apple - tam tez pakuja bete lub czasem
    nawet alfe przez OTA wszystkim posiadaczom.

> [...]
    > i czy reset do ustawien fabrycznych przywróci oryginalny software
    > - nie mam doswiadczenia z zabawkami na androidzie

    Hehe, nie ma tak lekko, instalujac CM wprowadzisz sporo zmian i
    ewentualne pozniejsze odkrecenie tego zabierze troche czasu.
    Z mojego punktu widzenia: warto (ale tylko wersje stable).

  • 28. Data: 2014-11-28 11:44:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-11-28 o 10:05, Waldek pisze:

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Dzieki - zaglądnąłem pod wymienionego linka
    > ale widze tylko software do Galaxy Tab 2
    > a "pacjentem" jest Galaxy Tab 3 wiec nie wiem czy sie nada

    Program sam wykryje, czy można zrobić.

    > I jeszcze pytanie czy tablet musi byc "zrootowany' aby mu zaaplikowac
    > tego cyjanogena

    Przez ten program nie trzeba.

    > i czy reset do ustawien fabrycznych przywróci oryginalny software

    Nie, nie przywróci - będą to fabryczne ustawienia cyanogenmod. Ale
    będzie można wgrać oryginalny software.

    > - nie mam doswiadczenia z zabawkami na androidzie

    Na naukę nigdy nie jest za późno.

    BTW. http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_3_10
    .1
    jest napisane: Android 4.2.2 JellyBean upgradable to 4.4.2 KitKat
    więc bez problemów powinno się dać
    Tyle, że nie wiem, czy masz oryginalne oprogramowanie samsunga, czy też
    brandowane przez jakąś firmę. Jak brandowane, to trzeba wgrać oryginał.

  • 29. Data: 2014-11-28 12:02:05
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > BTW. http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_3_10
    .1
    > jest napisane: Android 4.2.2 JellyBean upgradable to 4.4.2 KitKat
    > więc bez problemów powinno się dać

    Chodzi o ten model
    http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_3_Li
    te_7.0
    a tu juz nie widze wzmianki o upgradable do 4.4.2

  • 30. Data: 2014-11-28 12:52:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-28 12:02, Waldek pisze:

> [...]
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_3_Li
    te_7.0
    > a tu juz nie widze wzmianki o upgradable do 4.4.2

    Official 4.2.2
    Unoficial 4.4.4

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=190
    0055