  • 261. Data: 2011-08-07 11:33:37
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 00:56:10 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A to na motocyklu bagażu sie nei wozi?

    A ma fabryczne sakwy ? :-)

    J.

  • 262. Data: 2011-08-07 13:35:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 11:08:39 +0200, J.F. napisał(a):

    > A dawniej bylo inaczej ?

    Tak, dawniej nie było w ogóle definicji samochodu osobowego...

    --
    ___________ (R)

  • 263. Data: 2011-08-07 13:36:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 11:33:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > A ma fabryczne sakwy ? :-)

    Są takie, które miewają.

    --
    ___________ (R)

  • 264. Data: 2011-08-07 13:36:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 11:26:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > Złożył. Jak przystało na keyboard warriora... złożył na usenecie.
    > Konkretnie na pręgierzu dopadł biedną dziweczynę, która jest technikiem
    > policyjnym i teraz wyzywa ją od nierobów;)

    Nie ją, a policję. Jest to dobry przykłąd "działania" policji jako całości.

    --
    ___________ (R)

  • 265. Data: 2011-08-07 15:10:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-07 11:26, Shrek pisze:

    > Złożył. Jak przystało na keyboard warriora... złożył na usenecie.
    > Konkretnie na pręgierzu dopadł biedną dziweczynę, która jest technikiem
    > policyjnym i teraz wyzywa ją od nierobów;)

    Znaczy nic nowego ;)

  • 266. Data: 2011-08-07 15:19:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-07 13:36, Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie ją, a policję. Jest to dobry przykłąd "działania" policji jako całości.

    Taa...

    "Wyjaśnij mi, dlaczego ja mam poświęcać swój czas i swoje pieniądze do
    zrobienia czegoś, za co i ja i inni do jasnej kurwy płacimy takim
    niedasiom jak Ty?"

    Shrek.

  • 267. Data: 2011-08-07 20:40:51
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    > http://www.youtube.com/watch?v=4Acei7ZUzMg

    Adam, wiesz ze Cie lubie, bos sympatyczny gosc ale:

    1. wleczesz sie lewym choc prawy wyglada na pusty.
    2. policja zlamala przepis to fakt. Lamie go pewnie co godzine w skali
    calego kraju w takiej czy innej formie. Nie zmienia to faktu, ze
    komunizm w Polsce nie skonczy dopoki nie bedzie szacunku do policji.

    W kregu swoich znajomych walcze z nazywaniem policji: psami.

    I zeby byla jasnosc nikt nigdy z kregu rodzinnego i znajomych nie byl
    policjantem.
    Po prostu nei lubie patologii.

    Ostatecznie komuna sie w Polsce skonczy jak jeszcze rozwiaza problem ze
    skupem butelek. Od 20 lat nie mozemy sie uporac.
    Ale to dyskusja na inny watek.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 268. Data: 2011-08-07 21:24:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 15:19:44 +0200, Shrek napisał(a):

    > Taa...
    >
    > "Wyjaśnij mi, dlaczego ja mam poświęcać swój czas i swoje pieniądze do
    > zrobienia czegoś, za co i ja i inni do jasnej kurwy płacimy takim
    > niedasiom jak Ty?"

    No i? Własnie - wyjaśnij. Dlaczego mam poświęcać sumarycznie jakieś 5-6
    godzin swojego czasu?

    --
    ___________ (R)

  • 269. Data: 2011-08-07 21:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 20:40:51 +0200, topek napisał(a):

    > 1. wleczesz sie lewym choc prawy wyglada na pusty.

    A te pojazdy, które mnie wyprzedzają, to skąd się pojawiają?

    > 2. policja zlamala przepis to fakt. Lamie go pewnie co godzine w skali
    > calego kraju w takiej czy innej formie. Nie zmienia to faktu, ze
    > komunizm w Polsce nie skonczy dopoki nie bedzie szacunku do policji.

    Szacunek dla policji będzie wtedy, kiedy policja nie będzie nagminnie
    łamała przepisów, których szanowania wymaga od innych.

    > W kregu swoich znajomych walcze z nazywaniem policji: psami.

    A ja nie. Ja uważam, że policja to bandyci.

    > Po prostu nei lubie patologii.

    Ja też. Tej policyjnej szczególnie.

    --

  • 270. Data: 2011-08-07 21:39:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-07 21:24, Adam Płaszczyca wrote:

    > No i? Własnie - wyjaśnij. Dlaczego mam poświęcać sumarycznie jakieś 5-6
    > godzin swojego czasu?

    Nikt ci nie każe. Możesz olać. BTW, czemu wyciąłeś swoja wypowiedz z
    cytatu? Nie pasowała ci?

    Shrek.