  • 271. Data: 2011-08-07 22:40:33
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 21:39:21 +0200, Shrek napisał(a):

    > Nikt ci nie każe. Możesz olać. BTW, czemu wyciąłeś swoja wypowiedz z
    > cytatu? Nie pasowała ci?

    To jest własnei przykład, jak Policja, która jest powiołana do ścigania
    sprawców wykroczeń i przestepstw działa przeciwko temu, do czego jest
    powołana.

    --
    ___________ (R)

  • 272. Data: 2011-08-07 22:45:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-07 22:40, Adam Płaszczyca wrote:

    > To jest własnei przykład, jak Policja, która jest powiołana do ścigania
    > sprawców wykroczeń i przestepstw działa przeciwko temu, do czego jest
    > powołana.

    Dobra, nie zmieniaj już tematu. Pisałeś, że nie odnosiłeś się do WhiteD,
    a jak ci zacytowałem, to wyciąłeś i próbujesz udawać głupka. Jak chcesz
    to napisała ci gdzie masz zgłosić. Ciuchy do pralni też w weekend via
    usenet wysyłasz?

    Shrek.

  • 273. Data: 2011-08-07 23:17:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 22:45:17 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > a jak ci zacytowałem, to wyciąłeś i próbujesz udawać głupka. Jak chcesz
    > to napisała ci gdzie masz zgłosić. Ciuchy do pralni też w weekend via

    Och, napisała, napisała. I dobrze wiedziała, że to co napisała to klasyczne
    'pieprz sie świadku'.
    Gdybyś Ty zapytał się mnie o coś, co moja firma robi, to najzwyczajniej bym
    Twoje zapytanie przesłał na moja służbową skrzynkę, a w pracy bym skierował
    do właściwej osoby.

    Policja zaś oferuje obywatelowi, który jest świadkiem zdarzenia 'ścieżke
    zdrowia', która ma go tylko zniechęcić do pomagaja policji.
    I to działa.

    --
    ___________ (R)

  • 274. Data: 2011-08-07 23:23:45
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-07 23:17, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    >
    > Policja zaś oferuje obywatelowi, który jest świadkiem zdarzenia 'ścieżke
    > zdrowia', która ma go tylko zniechęcić do pomagaja policji.

    Tak to działa, że odpowiednie sprawy kieruje się w odpowiednie miejsca.
    Jak będziesz samochód rejestrował, to też będziesz kogoś z WK szukał na
    usenecie, czy pójdziesz do urzędu w godzinach pracy?

    No i czemu uparcie zmieniasz temat? Jednak czepiałeś się personalnie
    WhiteD a nie policji ogólnie.

    Shrek.

  • 275. Data: 2011-08-08 12:25:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 07 Aug 2011 15:19:44 +0200, Shrek

    > Taa...
    > "Wyjaśnij mi, dlaczego ja mam poświęcać swój czas i swoje pieniądze do
    > zrobienia czegoś, za co i ja i inni do jasnej kurwy płacimy takim
    > niedasiom jak Ty?"

    Dzie to napisał? Bo mi chyba serwer jakieś
    psikuty robi i nie zapodaje wszytkiego...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 276. Data: 2011-08-08 17:13:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-08 12:25, Myjk wrote:
    > Sun, 07 Aug 2011 15:19:44 +0200, Shrek

    > Dzie to napisał? Bo mi chyba serwer jakieś
    > psikuty robi i nie zapodaje wszytkiego...

    Na pręgierzu.

    Shrek.

  • 277. Data: 2011-08-08 18:02:45
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-08-07 11:26, Shrek pisze:
    > On 2011-08-02 21:19, rafikx wrote:
    >

    > Złożył. Jak przystało na keyboard warriora... złożył na usenecie.
    > Konkretnie na pręgierzu dopadł biedną dziweczynę, która jest technikiem
    > policyjnym i teraz wyzywa ją od nierobów;)
    >
    > Shrek.

    Tumanek tak ma.

    R.

  • 278. Data: 2011-08-08 18:06:54
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    > Wiesz, naprawde nie będac podobnym to takich jak Ty anonimowych
    > trzęsidupków nei zrobiłem tego, co Ty bys zrobił. Za to zrobiłem to, co
    > takim trzęsidupkom do głowy nigdy nei przyjdzie.

    Biedny Tumanku :D.

    R.

  • 279. Data: 2011-08-08 18:49:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 23:23:45 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tak to działa, że odpowiednie sprawy kieruje się w odpowiednie miejsca.

    Owszem nie. A raczej - w odpowiednie zdaniem Policji miejsca, czyli do w...

    > Jak będziesz samochód rejestrował, to też będziesz kogoś z WK szukał na
    > usenecie, czy pójdziesz do urzędu w godzinach pracy?

    Zauważasz, że to wtedy JA mam interes?
    Do tego to tez ładny przykład zniewolenia umysłowego. Zastanowiłes sie
    kiedys po co się rejestrruje samochód?

    > No i czemu uparcie zmieniasz temat? Jednak czepiałeś się personalnie
    > WhiteD a nie policji ogólnie.

    Owszem nie, pokazałem na przykładzie jednej funkcjonariuszki jak działa
    Policja. a raczej - jak NIE DZIAŁA.

    --
    ___________ (R)

  • 280. Data: 2011-08-08 19:21:15
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-08 18:49, Adam Płaszczyca wrote:

    > Owszem nie.

    Znaczy twoim zdaniem działa to tak, że nieodpowiednie sprawy kieruje się
    w nieodpowiednie miejsca?

    > Zauważasz, że to wtedy JA mam interes?

    No i co za różnica?

    > Owszem nie, pokazałem na przykładzie jednej funkcjonariuszki jak działa
    > Policja. a raczej - jak NIE DZIAŁA.

    Tak, tak... Nic do niej osobiście nie miałeś. Pomijając już fakt, że
    technik raczej funkcjonariuszem nie jest.

    Shrek.