  • Data: 2014-09-01 00:02:18
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 53ff65f6$0$3062$6...@n...neostrada.pl

    > Tak tak, tacy jak Sikorski i sp-ka gwarantują że nigdy nie skończy się żebranie na
    ulicach, o datki na leczenie dzieci. Wiesz że
    > pani Marszałek Sejmu sama sobie wybierała kolor służbowego Audi A8? Wiesz że
    minister z rządu pana Tuska potrafi z służbowej karty
    > płatniczej wyłożyć 80 zł za kieliszek wina? Wszystko to w kraju gdzie żebrze sie na
    ulicach o pieniądze na aparaturę ratującą
    > życie dzieci..

    Biednym i skołatanym/zmęczonym człowiekiem łatwiej rządzić niż
    bogatym i wypoczętym. Na świecie nie ma niedostatku dóbr, ale
    gdybyś był bogaty -- myłbyś Tuskowi samochód w zamian za ,,pięć
    dolarów'' czy B/bóg_zapłać? IMO niekoniecznie. Apelacje typu:

    -- Na miłosierdzie Boskie! Niech mi ktoś wymyje samochód!

    niewiele pomogą. Mając forsę i zdrowy umysł pójdziesz na plażę, do SPA,
    czy piwiarni lub kawiarni (na jedno wychodzi?) nie zaś do szczotki/szmaty.

    Głupi bogacz musi dusić biednego, aby biedny mu służył.

    Mądry bogacz -- zbuduje myjnię i drona.

    Dziecko zachodniej Ukrainy pójdzie na wojnę w zamian za ,,pięć dolarów''?
    Pójdzie i da zabić się, gdy jest skrajnie biedne. Ale plunie na ,,żołd''
    (czyli zlecenie morderstwa swego sąsiada) bez wahania, gdy będzie bogate.

    > Powiem tak, miałem na myśli tych spasionych proboszczów, skądinąd wiem że są
    również wśród nich na swój sposób uczciwi ludzie.

    I ja wiem, że są, ale takich nie poznałem. :)

    > Nie wierzę w żadne sondaże.

    Ja -- mam wątpliwości.

    > Jedno wielkie oszustwo. Jeden jedyny przykład - o 20:00 zamykaja lokale wyborcze, a
    o 20:01 funduje się nam wiadomości kto będzie
    > rządził. Niedługo 50tka na karku, a jaszcze nie widziałem ankietera pod lokalem
    wyborczym w dniu
    > wyborów. Skąd dziennikarze mają te dane, od wróżki?

    Nie wiem.

    > No co tu dużo gadać, rząd PO to zły rząd, ale kto z tej bandy może rządzić mądrzej,
    lepiej i sprawiedliwiej?

    Ten, kto złoczyńców pośle za kratki.
    (i nie o kratkach konfesjonału myślę)

    --