-
Data: 2017-03-25 22:19:57
Temat: Re: Szerokie kapcie
Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Generalnie im szersza opona tym samochód ma więcej pomysłów na dziwne
> manewry podczas jazdy w koleinach i pewnie nieco lepszą trakcję na suchym,
> równym torze. Pytanie co bardziej Ci potrzebne.
Rozumiem, obawiam się jednak,że święty spokój, czyli węższe gumy.
> Co do sensu, to sporo zależy od mocy, napędu i masy auta.
> Więc sporo zależy czy to pchasz do Cinquecento, G-klasy czy McLarena F1.
Podszedłem inaczej do sprawy. Skoro mieszczą się takie (popularne), to
nie obawiałem się od strony technicznej, bardziej użytkowej (znaczy,
wózek na tyle duży, że da radę).
Mam komplet zimowy i same opony letnie. Pomyślałem o dokupieniu do nich
felg, ale dostałem ofertę na kompletne koła na tyle przyzwoitą, że
pomyślałem żeby cały letni komplet kupić, a te co mam sprzedać, albo
wyrzucić... nie zastanawiałem się. Kłopot w tym, że komplet jest jaki
jest i nie mam wpływu na wymiary. Albo taki, albo wracam do punktu
wyjścia, czyli zakupu samych felg 18".
> RS6 o mocy jakiś 580KM (ale to AWD) widzę jako najszersze (już opcjonalne)
> opony w sprzedaży ma szerokości 285, a znalzałem zdjęcia gdzie takim
> rekurdy Nurburgringu bili i pojechali jednak na 255 które jest tu chyba
> seryjnym, podstawowym rozmiarem.
> No ale Nurburgring uchodzi akurat za "dziurawy" tor, chociaż w porównaniu z
> naszymi drogami te dziury i tak wypadają niezbyt okazale.
Panie, ja to kapelusznik jestem ;) Zdarza mi się szybko jeździć, ale na
drogach gdzie jest sens i możliwości, a i tak to max 160, więcej bardzo,
bardzo sporadycznie i tylko nachwilkę.
> Ogólnie to powiedziałbym że te naprawdę szybkie modele aut najlepiej jeżdżą
> dokładne na tym na czym wyjeżdżają z fabryki - włącznie z producentem i
> modelem opon. I to pewnie właśnie na tym podstawowym rozmiarze, a nie jakiś
> wielkich felgach z niskoprofilową oponą, bo to już brzmi bardziej na ukłon
> w stronę lansu niż osiągów.
Jasne, szkoda, chyba szkoda. Pomyślałem, że skoro teraz jest wręcz za
twardo, to zmiana na większe (niestety o niższym profilu), ale nie RF
może da choć odrobinę większą elastyczność, a przynajmniej ją nie
pogorszy w stosunku do oryginałów.
Dzięki za pomoc.
Miłego.
Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=