eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzerokie kapcie › Re: Szerokie kapcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szerokie kapcie
    Date: Sat, 25 Mar 2017 22:19:57 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 68
    Message-ID: <ob6mth$1tmj$1@gioia.aioe.org>
    References: <ob4574$1ea5$1@gioia.aioe.org>
    <c...@4...com>
    <z4l90cfd5n2u$.nc7gkdzcybqj$.dlg@40tude.net>
    <ob622i$kd2$1@gioia.aioe.org>
    <1lsn58w1h474x$.1xyqkdnb5qv8o.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 1+EHa1Sq7YZCSUaPTFZiow.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602509
    [ ukryj nagłówki ]

    > Generalnie im szersza opona tym samochód ma więcej pomysłów na dziwne
    > manewry podczas jazdy w koleinach i pewnie nieco lepszą trakcję na suchym,
    > równym torze. Pytanie co bardziej Ci potrzebne.

    Rozumiem, obawiam się jednak,że święty spokój, czyli węższe gumy.

    > Co do sensu, to sporo zależy od mocy, napędu i masy auta.
    > Więc sporo zależy czy to pchasz do Cinquecento, G-klasy czy McLarena F1.

    Podszedłem inaczej do sprawy. Skoro mieszczą się takie (popularne), to
    nie obawiałem się od strony technicznej, bardziej użytkowej (znaczy,
    wózek na tyle duży, że da radę).

    Mam komplet zimowy i same opony letnie. Pomyślałem o dokupieniu do nich
    felg, ale dostałem ofertę na kompletne koła na tyle przyzwoitą, że
    pomyślałem żeby cały letni komplet kupić, a te co mam sprzedać, albo
    wyrzucić... nie zastanawiałem się. Kłopot w tym, że komplet jest jaki
    jest i nie mam wpływu na wymiary. Albo taki, albo wracam do punktu
    wyjścia, czyli zakupu samych felg 18".

    > RS6 o mocy jakiś 580KM (ale to AWD) widzę jako najszersze (już opcjonalne)
    > opony w sprzedaży ma szerokości 285, a znalzałem zdjęcia gdzie takim
    > rekurdy Nurburgringu bili i pojechali jednak na 255 które jest tu chyba
    > seryjnym, podstawowym rozmiarem.
    > No ale Nurburgring uchodzi akurat za "dziurawy" tor, chociaż w porównaniu z
    > naszymi drogami te dziury i tak wypadają niezbyt okazale.

    Panie, ja to kapelusznik jestem ;) Zdarza mi się szybko jeździć, ale na
    drogach gdzie jest sens i możliwości, a i tak to max 160, więcej bardzo,
    bardzo sporadycznie i tylko nachwilkę.

    > Ogólnie to powiedziałbym że te naprawdę szybkie modele aut najlepiej jeżdżą
    > dokładne na tym na czym wyjeżdżają z fabryki - włącznie z producentem i
    > modelem opon. I to pewnie właśnie na tym podstawowym rozmiarze, a nie jakiś
    > wielkich felgach z niskoprofilową oponą, bo to już brzmi bardziej na ukłon
    > w stronę lansu niż osiągów.

    Jasne, szkoda, chyba szkoda. Pomyślałem, że skoro teraz jest wręcz za
    twardo, to zmiana na większe (niestety o niższym profilu), ale nie RF
    może da choć odrobinę większą elastyczność, a przynajmniej ją nie
    pogorszy w stosunku do oryginałów.

    Dzięki za pomoc.
    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: