    From: "Ewa" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam atrapy alarmu
    Date: Sun, 25 Apr 2010 19:13:12 +0200

    > atrapa alarmu nie zrobi "PIP,PIP" jak sie walnie w dach, wiec
    > "niekoniecznie" - dotyczy dzieciaków i to z małym rozumkiem. Amatorzy,
    > tacy którzy chociaż widzieli próbę kradzierzy - napweno sie nie przejmą
    > diodką.
    W starym samochodzi miałam alarm (podobno bardzo dobry) i żadnego
    PIP, PIP przy uderzeniu w dach nie było. Niektóre alarmy reagują na
    rozhuśtanie samochodu, ale nie wszystkie. Część zabezpiecza przede
    wszystkim przed otwarciem drzwi, bagażnika i klapy silnika, mechanicznie.

    > jest bez wpływy na składkę. chyba ze tojakiś ryczałt.
    Jest pakiet, przy którym wystarczy immobilizer, który przy cenie
    samochodu do 50 tys. zł wystarczy i żaden dodatkowy alarm nie zmienia
    ceny ubezpieczenia.

    Nie pójdę na takie ryzyko.

    Pozdrawiam
    Ewa