    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szum na wyjściu audio laptopa przy podłączonym projektorze
    Date: Sat, 3 Jun 2017 21:24:22 +0200

    On 6/2/2017 10:49 AM, ikov wrote:
    > Gdzie mogę szukać
    > przyczyny?

    Jeśli to możliwe mechanicznie, odwróc wtyczkę 230V jednego z urządzeń.
    Nie, nie żartuje. To może pomóc.

    W innym wypadku możesz zastanowić sie nad odbiornikiem audio bluetooth
    za pare zł z allegro. Oczywiście jakość dzieku BT będzie problemem, ale
    niekoniecznie to usłyszysz, ja nie widzę dramatycznej utraty jakości.

    Trzecia opcja to jesli laptop posiada wyjście optyczne to go użyć. Jak
    nie, to kupic karte muzyczna usb z optyką. Niestey nie widze takiej od
    reki w sklepach, widziałem natomiast jakieś 2 lata temu na aliexpress.

    I opcja zabawna, ale czasem działa: kupic karte muzyczną za usb za 3zł.
    O dziwo one mają mniejszy problem z masą niż wbudowane w komputer.