-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Subject: Re: Szybkość na przejściach
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<r1pakf$19f$1$Jacek@news.chmurka.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sun, 9 Feb 2020 17:19:53 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.4.2
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <r1pakf$19f$1$Jacek@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5e403129$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1581265193 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.142.196.21:50745
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671765
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.02.2020 o 17:05, Jacek pisze:
> A ja wrzucę 3 grosze:
> skoro tak walczymy ze smogiem i złowrogim dwutlenkiem węgla, to samochód
> powinien mieć zapewnioną maksymalnie płynną jazdę i nie zatrzymywać się
> "z byle powodu".
> Policzmy:
> 1,5 tonowy samochód jedzie z prędkością dajmy na to 36 km/h=10m/s, co
> daje energię kinetyczną 1500x10x10/2=75000J = 75 kJ Zatrzymanie pojazdu
> tę energię bezpowrotnie marnuje.
Czyli reasumując - podliczyłeś, że samochód jest wyjątkowo nieefektywnym
energetycznie środkiem transportu, dlatego postulujesz jego
uprzywilejowanie. Żeby pokazać ci jak absurdalne to podejście to
proponuje pójść dalej i dać pierwszeństwo tdikom pod warunkiem że piją
olej bo mają zajechane pierścienie i kopcą na czarno bo mają zjechane
pompowtryski;)
> Tak więc dla dobra planety może to pieszy powinien zaczekać i nie
> marnować energii?
Jak już się tak martwisz o planetę, to zostaw wózek w garażu.
Przynajmniej hipokrytą nie będziesz. Oczywiście pod warunkiem, że
będziesz na piechotę czekał aż wszyscy przejadą, bo jak nie, to jednak
dalej będziesz hipokrytą:P
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.20 17:28 Mateusz Viste
- 09.02.20 18:31 Zenek Kapelinder
- 09.02.20 18:58 kk
- 09.02.20 19:20 Jacek
- 09.02.20 19:33 Jacek
- 09.02.20 19:40 Shrek
- 09.02.20 19:41 Shrek
- 09.02.20 19:43 Jacek Maciejewski
- 09.02.20 20:03 Marcin N
- 09.02.20 20:25 5020
- 09.02.20 21:12 Jacek
- 09.02.20 21:23 Shrek
- 09.02.20 22:05 J.F.
- 09.02.20 22:30 J.F.
- 09.02.20 22:43 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=