  • Data: 2016-07-01 10:10:53
    Temat: Re: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-06-30 o 17:49, J.F. pisze:

    >Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po
    >roku.

    >Fakt. I stale trzeba zaglądać na ich aktualizacje.

    Jakos nie bardzo wierze.
    Na jakiej podstawie sami wlaczyli ?

    >Nie ma już opcji rok ważności konta. Ani przez SMS ani BOK nie
    >włączysz. Jest funkcja w internetowym BOA, są kody, są regulaminy,
    >reklamy, ale usługi już NIE MA. Kupisz starter i się zdziwisz.

    W nowych taryfach byc moze nie ma. Ale ty masz starter w starej
    taryfie, tam sa.
    W bardzo starych nawet nie trzeba co miesiac placic.
    No chyba, ze ostatnio zlikwidowali na dobre.

    To ja wtedy przenosisz do innego operatora :-)
    A w ogole, to T-mobile juz od dosc dawna zniecheca do takich "malo
    uzywanych kart", wiec trzeba bylo nie kupowac.

    >Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na
    >transfer chomika.

    I w lacznym podsumowaniu oplacalo sie przejsc na abo ?

    >Telefon z ichniej sieci mam tylko służbowy z firmy i klnę na ich
    >"zajebisty" system powiadamiania SMS o nieodebranym połączeniu/już
    >jestem. Inni potrafią wysłać takiego SMS jakby od nadawcy był i po
    >prostu się oddzwania. Tutaj jest tylko w treści numer i się domyślaj
    >albo szukaj po książce albo klikam aby oddzwonić i jak się pokaże do
    >kogo to szybko przerywam.
    >Nie, nie, takiego dziadostwa ani w Plusie ani w Playu nie mam.

    No coz, jak widac punkt widzenia zalezy glownie od punktu siedzienia.
    Klientem Ery bylem od dosc dawna, i to mi nie doskwieralo wcale.
    Pewnie dlatego, ze telefonu nie wylaczalem, to w rejestrze
    przychodzacym czy wychodzacym numer byl.
    A juz same telefony roznie sobie z prezentacja radzily ...

    J.