  • Data: 2016-06-30 20:58:45
    Temat: Re: T-Mobile karta na abonament - co ze środkami?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-30 o 17:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał

    > A co - ma w imie zasad pierd* wypowiedzenie i pojsc do innego operatora
    > ... ktoremu bedzie placic wiecej ?
    > Bo jak rozumiem, wybral teraz oferte najlepsza dla siebie.

    Teraz wybrałem najlepszą.Ze starej została karta z kasą.
    Abonament rządzi się innymi prawami i może ktoś chcieć kupić jeśli by
    się dało zmigrować ze środkami, stąd pytanie.
    No ale się nie da, trafiłem nawet na bardzo miłą panią na infolinii
    która mi to po prostu odradziła w moim przypadku.

    > A nalezalo przeczytac regulamin promocji z ktorej sie korzystalo, i
    > dowiedziec co tam czlowiekowi wcisneli i jak wylaczyc.

    Było wyłączone, nie było wyciągania kasy przez rok, włączyli sami po roku.

    > A regulamin/cennik zawsze warto przeczytac, bo tam ciekawe informacje
    > sa, nie tylko "jak zamierzaja mnie okrasc".

    Fakt. I stale trzeba zaglądać na ich aktualizacje.

    > Co do pytania - stan konta przepadnie.
    > Trzeba sie dowiedziec w jakiej jest sie taryfie, wlaczyc usluge "konto
    > wazne zawsze" czy "rok waznosci konta" (3zl/mc) i poczekac az sie srodki
    > zuzyje, a potem spytac co dalej.
    > Bedzie z rok czy dwa trwalo :-)

    Nie ma już opcji rok ważności konta. Ani przez SMS ani BOK nie włączysz.
    Jest funkcja w internetowym BOA, są kody, są regulaminy, reklamy, ale
    usługi już NIE MA. Kupisz starter i się zdziwisz. Operator te 5zł czy
    ile za kartę startową łyka, Ty ją wyrzucasz wqr..y, zwłaszcza jak
    zdążysz doładować bo może wtedy zadziała.

    Wydałem już wszystko na talony do Tesco i jakieś groszówki na transfer
    chomika.

    Telefon z ichniej sieci mam tylko służbowy z firmy i klnę na ich
    "zajebisty" system powiadamiania SMS o nieodebranym połączeniu/już
    jestem. Inni potrafią wysłać takiego SMS jakby od nadawcy był i po
    prostu się oddzwania. Tutaj jest tylko w treści numer i się domyślaj
    albo szukaj po książce albo klikam aby oddzwonić i jak się pokaże do
    kogo to szybko przerywam.
    Nie, nie, takiego dziadostwa ani w Plusie ani w Playu nie mam.

    Zdrówko.

    --
    Irokez