  • Data: 2018-12-09 11:59:59
    Temat: Re: TIr-jechał pod prąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Ja kiedyś czekałem 15 minut, bo kurierowi nie chciało się paczki
    > kawałek przenieść.

    Jezeli ktos staje tak ze kogos blokuje na 15 minut to nie ma tematu -
    buractwo. Ale przewaznie dostawcy roznych paczek czy do sklepów staja na
    2-3 minuty na zakazie i trudno sie o to czepiac. Nie przyjechali przeciez
    na zakupy...

    Kiedys liczyłem to w kontekscie kosztów dostawy w jednej firmie.
    Wyszło nam, ze jezeli wymagac od kierowców parkowania zgodnie z
    przepisami, jazdy zgodnie z przepisami etc to koszty transportu
    musielibysmy praktycznie podwoic.
    Pytanie, czy godzimy sie na to zeby np. podniesc ceny wszystkiego o 5%.
    O kosztach kurierów nawet nie wspomne bo tam pewnie koszty transportu
    stanowia duzo wiekszy procent.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,