-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TIr-jechał pod prąd
Date: Sun, 9 Dec 2018 22:53:24 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <puk2sk$j17$1@node1.news.atman.pl>
References: <pu8s1m$131$1@node2.news.atman.pl>
<5c09212e$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<5c0921d8$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<pubd48$5ro$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 185.234.91.218
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1544392404 19495 185.234.91.218 (9 Dec 2018 21:53:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Dec 2018 21:53:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 181209-4, 2018-12-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645704
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-09 o 11:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Janusz j...@o...pl ...
>
>> powiedział że on 50km nadrabiał nie będzie i ch.j. Więc to takie
>> podejście ich jest
>
> To jest tzw pseudo ekologia - jak mozna wyznaczyc trase dla ciezarówek w
> ten sposób zeby nadrabiały 50km tylko dlatego zeby ominac jakis 500
> metrowy fragment drogi...?
> Nie to zebym tłumaczył kierowce ciezarówki ale to imo absurd.
>
Po 1 tam jest ponad 2km, drogi gdzie rozgrzebany jest jeden pas a z
drugiej strony
jest rów, nie ma się gdzie wyminąć, 2 droga jest moco obciążona, ale
przed ty7m odcinkiem od strony Kóz jest wachadło na remontowanym odcinku
i ono dośc długo blokuje kierunek, to powoduje że taki tirman zdąży się
od dołu wpakować pod zakaz i potem jest klincz bo ani wycofać ani jechać
do przodu. Jak taki się wpierdzieli do rowu a tak już było to potem
droga jest zablokowana na kilka godzin, po tym wypadku
policja stoi na światłach i studzi zapędy,ostatnio też poprawili
oznakowanie na początku.
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=