  • 21. Data: 2006-05-01 12:38:57
    Temat: [OT] Re: TKT kolejna porazka...
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > Wojtku tylko przyznaj, ze dopiero jak ja do SoR'a zadzwownilem to sie
    > doweidzial ze GTS lezy :P
    > O 9:15 pani kazala mi radiolinie resetowac :P

    no cóż ... w niedzielę o 9.14 to ja śpię :)
    nie każdy siedzi w niedzielny poranek w długi weekend w oczekiwaniu
    kiedy mu padnie łącze :-)

    o 9.30 miałem dwa telefony: od SoR'a i Apusa, że mu lezy TKT i czy ja
    coś wiem.

    wojtek

  • 22. Data: 2006-05-01 12:55:03
    Temat: Re: [OT] Re: TKT kolejna porazka...
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    crazy bejbi napisał(a):

    > no cóż ... w niedzielę o 9.14 to ja śpię :)
    > nie każdy siedzi w niedzielny poranek w długi weekend w oczekiwaniu
    > kiedy mu padnie łącze :-)

    wiesz... ja nad ranem z wesela wrocilem, a z lozka wyrwaly mnie
    telefony... dwa przetrzymalem, trzeciego juz nie dalem rady :D

    > o 9.30 miałem dwa telefony: od SoR'a i Apusa, że mu lezy TKT i czy ja
    > coś wiem.

    no to ja mialem z CN telefon czy u nas tez lezy :)
    dobrze ze tak szybko sie rozchodza u nas informacje ;)

  • 23. Data: 2006-05-01 21:56:23
    Temat: Re: TKT kolejna porazka...
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    W wiadomości od Tomasz Paszkowski napisano:

    > Inny operatorzy zaliczają o wiele gorsze wpadki, i w dodatku walczą z nimi
    > o wiele dłużej. Co jak co ale usuwanie awarii w TKT idzie naprawde szybko.

    Daj przykłady, poproszę.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 24. Data: 2006-05-02 06:42:06
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > wiesz... ja nad ranem z wesela wrocilem, a z lozka wyrwaly mnie
    > telefony... dwa przetrzymalem, trzeciego juz nie dalem rady :D

    Tak de facto to kowal mnie wyrwał z wyrka telefonem, że coś nie działa w
    środku nocy i rzeczywiście wszystko leżało.

    Nie ma to jak dobre zgranie ;-)

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 25. Data: 2006-05-02 09:07:44
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e3605h$65v$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > W wiadomości od Tomasz Paszkowski napisano:

    > Daj przykłady, poproszę.

    CDP, bodajże początki pażdziernika 2005, przez kilka dni mieli problem
    ze szkłem warszawa katowice. GTS (nie pamiętam kiedy) też kilka razy miał
    problemy ze światłowodem co skutkowało bardzo długą przerwą dla wszystkich
    klientów z wrocławia, ten sam GTS przez bardzo długi czas nie potrafił sobie
    poradzić z bardzo prostym przypadkiem gdy znikał prąd w głównym węźle we
    wrocławiu (UPS starczył im chyba na 7 minut). Przykładów mogł bym mnożyć ale
    więcej nie pamiętam.

    Jak dla mnie namierzenie gdzie znikł kabel + położenie + zespawanie po obu
    stronach w czasie 6h w dzień wolny od pracy (w dodatku w długi weekend) to
    naprawde bardzo dobry czas. A ludzi polegających tylko na jednym ISP odsyłam
    do manuala od BGP-a.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 26. Data: 2006-05-02 09:35:46
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Tomasz Paszkowski wrote:

> [...]
    > naprawde bardzo dobry czas. A ludzi polegających tylko na jednym ISP odsyłam

    Oczywiście, że trzeba pochwalić TKT za szybką reakcję, szkoda tylko że
    na infolini GTS do okolic 11 nie wiedzieli co się dzieje (panienka przy
    telefonie nie wiedziała nawet, że coś nie działa).
    Co do BGP to problem jest taki, że Częstochowie oprócz GTS-u jedynie TKT
    daje jakieś rozsądne ceny i w tym przypadku BGP by niewiele pomogło
    (większość dostawców łącz poza TPsa i Pionier-em korzysta ze światełek TKT).

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 27. Data: 2006-05-03 19:02:37
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Jedyna metoda to chyba przykrycie ziemi w której leży kabel płytami
    > betonowymi o wadze minimum 2 tony każda - szczelnie.

    A dokładnie przykrycie płytą drogową ważącą 4 tony, ale z przymocowaną
    kotwami pokrywą studni pod spodem. Jak była sama płyta to ją nam przesuwali
    a po przymocowaniu kotwami potrzebny jest drzwig.

    Wiem coś o tym, bo jednak z naszych studni tak własnie musi być
    zabezpieczona aby swiatłowód relacji Gliwice-Bytom i Gliwice-Chorzów
    działał.

    W.

  • 28. Data: 2006-05-04 08:08:20
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski napisał(a):
    > Chcialbym serdecznie podziekowac firmie TKT ze tylko 6h zajelo jej
    > kolejne przywrocenie dostepu do sieci po tym jak kolejny raz (2?) w tym
    > roku ktos pomylil swiatlowod z kablem miedzianym i zabral go ze soba.
    >
    > Dalej TKT nic z tego nie robi sobie, a najciekawsze jest to ze procz TKT
    > w Czestochowie tez GTS padl ktory dzierzawi swiatlo do TKT.

    Dziś powtórka z rozrywki... 06:32 pad sesji BGP, 7:42 GTS informuje o
    padzie swiatla, 09:58 - wszystko wstaje... Tylko na jak dlugo?

  • 29. Data: 2006-05-04 08:49:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):

    > Dziś powtórka z rozrywki... 06:32 pad sesji BGP, 7:42 GTS informuje o
    > padzie swiatla, 09:58 - wszystko wstaje... Tylko na jak dlugo?

    Powiem szczerze, że jakoś nie chce mi sie wierzyć, żeby to była sprawa
    kabli... 3h26m na usunięcie awarii?

    M.

    PS. Chyba, że to była awaria planowana i ekipa od 6:30 stała koło
    studzienki :-P

  • 30. Data: 2006-05-04 08:55:54
    Od: SoR <d...@d...poczta.fm>

    Maciej Bebenek wrote:

    > PS. Chyba, że to była awaria planowana i ekipa od 6:30 stała koło
    > studzienki :-P

    Ciekawe czy to był ten sam odcinek światłowodu co ostatnio... Z
    informacji uzyskanych od GTS mieli do 15 sie wyrobić, całe szczęście
    udało im się dużo wcześniej. Swoją drogą GTS mógłby puścić przynajmniej
    jakąś dobrą radiolinie do Częstochowy po ostatnich padach TKT :/

    Pozdrawiam
    Daniel