  • 1. Data: 2005-03-12 15:15:11
    Temat: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.
    Od: "Arbuz" <a...@p...onet.pl>

    Ostatnio głośno o boomie gospodarczym w Polsce.
    Właśnie są już pierwsze jego oznaki w postaci zapowiedzi zwolnienia 3,5 tys.
    pracowników z TPSA.
    A swoją drogą TPSA robi wszystko aby zmniejszyć swoje dochody.
    Bo próby zatrzymania siłą abonentów przy pomocy zastraszania, kłamstw, kar
    itp. do tego prowadzą.
    W lutym Błękitna Linia w TPSA z premedytacją oszukiwała abonentów Internetu,
    że VAT na Internet będzie dopiero od 01.05.2005 mimo argument, że PAP podał
    datę 01.03.2005.
    Telepunkty odmawiały przyjęcia podania o rozwiązanie umowy na Internet.
    Nawet jeżeli wysłano im pocztą takie podanie to później TPSA twierdziła, że
    podanie zginęło licząc na to że klient nie będzie miał dowodu, że takie
    podanie złożył.
    Telefoniczne prośby pod nr 9393 o rozłączenie Internetu pozostają
    bezskuteczne.
    URTiP też dziwnie cicho się zachowuje, może mają udziały w TPSA.
    Państwo bezprawia.

  • 2. Data: 2005-03-12 16:56:42
    Temat: Re: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.
    Od: Paweł <s...@o...pl>

    Arbuz wrote:

> [...]
    > że podanie zginęło licząc na to że klient nie będzie miał dowodu, że takie

    Bo najlepiej isc z dwoma egzemplarzami podania do biura olewania
    klienta, zarzadac oswiadczenia i podpisu pani, ze podanie przyjela.

  • 3. Data: 2005-03-12 18:02:41
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    Mi w grudniu 2004 dowalili 2000 zł za dsla
    bo zapomnieli robic to przez 4 poprzednie miesiace.
    Nie przysłali mi faktur bo chcieli mnie zmusic zebym
    wystapil o duplikaty w styczniu ( chyba nie wiedzieli
    jak to wyfakturowac bo ktos dal dupy ze nie fakturowali od
    czasu aktywacji dsla )

    A najlepsza przygode mialem rozwiazujac umowe o dzierzawe
    pary miedzianej. Pisalem rozwiazanie umowy 4 razy do tego
    2 reklamacje o braku odpowiedzi a potem 1 reklamacje do braku
    odpowiedzi na reklamacje ..... paranoja ... druty byly nie
    uzywane a tpsa wysylala przez nastepne 2 lata faktury.
    2 lata od daty zlozenia pierwszego rozwiazania.

    O pomste do niebios to wszystko wola ...

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 4. Data: 2005-03-12 19:06:45
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    > odpowiedzi na reklamacje ..... paranoja ... druty byly nie
    > uzywane a tpsa wysylala przez nastepne 2 lata faktury.
    > 2 lata od daty zlozenia pierwszego rozwiazania.
    >
    > O pomste do niebios to wszystko wola ...
    Nie ty jeden masz takie problemy.
    U nas mieli zestawic dzierzawki a Pan ktory przyjechal dostal zlecenie
    na instalacje 10 linii ISDN.

    O przysylaniu faktur za nieinstniejace juz lub nigdy dzierzawki - to nie
    wspominam.

  • 5. Data: 2005-03-12 20:35:47
    Od: "twix" <s...@n...pl>

> [...]
    > uzywane a tpsa wysylala przez nastepne 2 lata faktury.
    > 2 lata od daty zlozenia pierwszego rozwiazania.

    Chyba troche NTG, ale mam podobna sytuacje.
    Trzy lata temu kupilem SDI, od okolo roku nie uzywalem tego sdi i 6 miesiecy
    temu zrezygnowalem z tej uslugi czyli oddalem modem do tpsa oraz podpisalem
    rozwiazanie umowy z SDI (rezygancje).
    Rachunki przychodza do dnia dzisiejszego. Ostatnio placilem tylko czesc
    rachunku (bez abo. za sdi) to teraz przyszlo do mnie pismo ze mi odlacza
    telefon jak niezaplace za SDI (z ktorego juz dawno zrezygnowalem) heh. chyba
    maja ladny balagan u siebie

  • 6. Data: 2005-03-12 21:22:11
    Od: d...@w...sobie.to

    twix <s...@n...pl> wrote:

> [...]
    > telefon jak niezaplace za SDI (z ktorego juz dawno zrezygnowalem) heh. chyba

    Za zdjete telefony dostawalem faktury dwa lata. Najlepsze bylo to, ze w
    tym samym miesiacu dostawalem fakture i jednoczesnie korekte do zera
    takiej wystawionej szesc miesiecy wczesniej.

    Ale przynajmniej nie bylo czego odlaczyc, bo byly zdjete :)

    Za to firma Intrum Szukanie Frajera dzwonila do mnie w 2004 w sprawie
    faktury z 1999. Nawet nie chcialo mi sie sprawdzac, ale pewnie
    zaplacilem. Podalem im komorke - po dluzszej i drozszej rozmowie zapytalem
    czy maja dosc paluszkow, zeby doliczyc sie przedawnienia. Rozmowa byla
    zabawna, cytowalismy cobie KC, nawet mam nagranie, ale niestety ostatnia -
    policzyli pewnie.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    35. Collect potatoes. Paint faces on them and give them names. Name

  • 7. Data: 2005-03-12 21:24:09
    Temat: Re: TPSA si?? i k?amstwem chce utrzyma? abonent?w.
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin Gontarz <N...@n...pl> wrote:
    > Mi w grudniu 2004 dowalili 2000 z? za dsla
    > bo zapomnieli robic to przez 4 poprzednie miesiace.

    No to miales darmowy kredyt przez 4 miesiace, ja bym sie cieszyl
    na Twoim miejscu. Gorzej gdy sie myla w druga strone.

    a.

  • 8. Data: 2005-03-12 22:24:27
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    > No to miales darmowy kredyt przez 4 miesiace, ja bym sie cieszyl
    > na Twoim miejscu. Gorzej gdy sie myla w druga strone.
    Czyli że co, naliczają opłatę za usługę, którą zamówię za 4 miesiące? To ja
    się już nie dziwię że TP to taka bogata firma ;)

    Zdrówko.
    --
    [E-Mail:p#75;pl] [GG: 1655827] [TEL: +48 604 90 40 40]
    Legalny sprzęt 802.11a/b http://www.osbridge.pl/

  • 9. Data: 2005-03-12 22:51:34
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Paweł Tyll wrote:
    > Czyli że co, naliczają opłatę za usługę, którą zamówię za 4 miesiące? To
    > ja się już nie dziwię że TP to taka bogata firma ;)

    Czyli, ze naliczaja oplate za usluge, ktora zamowiles 4 miesiace wczesniej.

    Pozdrawiam i zycze milego dnia,

    --
    Jakub Żukowski

  • 10. Data: 2005-03-13 08:26:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Marcin Gontarz <N...@n...pl> zapodał(a):
> [...]
    > uzywane a tpsa wysylala przez nastepne 2 lata faktury.
    > 2 lata od daty zlozenia pierwszego rozwiazania.
    > O pomste do niebios to wszystko wola ...

    Ja na polpaka czekałem pół roku. Po testach okazało się, że głowicę
    mam już zbyt zawaloną (isdn'y, dsl, etc.), dostałem nową głowicę.
    Parę dni po instalacji głowicy przyszła ekipa (5 osób!) na odbiór głowicy.
    Ekpia odbiorcza wyszła, po pół godzinie znowu dzwoni ochrona, ze przyszli
    z tpsa... Co się okazało? Panowie przyszli... montować głowicę :) Mocno
    byli zaskoczeni, że już jest...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl