  • 1. Data: 2014-10-20 20:55:48
    Temat: Re: TRAKTOREK ogrodowy.
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 1998 09:00:00 UTC+2 użytkownik Seb napisał:
    > Firmy HANOMAG
    >
    > CENA 1200 zł

    masz go jeszcze?
    Wprawdzie troche czasu minelo, ale co tam. Zapytac mozna.

  • 2. Data: 2014-10-20 21:12:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > W dniu czwartek, 13 sierpnia 1998 09:00:00 UTC+2 użytkownik Seb napisał:
    > Wprawdzie troche czasu minelo, ale co tam. Zapytac mozna.

    to chyba rekord :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-10-20 23:04:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > to chyba rekord :)

    16 lat ? Chyba nie ma :)

  • 4. Data: 2014-10-20 23:13:23
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 21:12, masti pisze:
    > to chyba rekord :)
    "Poszukaj w archiwum" pisze czasem jeden z drugim - no to poszukała. No
    i przy okazji wydało się, że ktoś czasem archiwum czyta, ale chyba bez
    zrozumienia ;-)

    Maciek