  • 1. Data: 2014-10-20 20:28:38
    Temat: Bezpieczeństwo przy podłączaniu poduszek
    Od: depros <d...@g...com>

    Czy coś poza odłączeniem akumulatora powinienem zrobić przy podłączaniu
    poduszki? Jak to wygląda w autoryzowanych miejscach czy serwisanci mają
    jakieś bransoletki uziemiające na nadgarstkach z przewodem do
    magistrali? Widziałem że eksplozje poduszek średnio rozgarnięci
    wyzwalają jedynie przez podłączenie do akumulatora więc uważam poduszki
    za słabo zabezpieczone urządzenie. Wystarczy ładunek elektryczny i są
    fajerwerki;/ Jak działać bezpiecznie przy poduszkach?

  • 2. Data: 2014-10-20 21:56:23
    Temat: Re: Bezpieczeństwo przy podłączaniu poduszek
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** depros pisze tak:

    > Czy coś poza odłączeniem akumulatora powinienem zrobić przy
    > podłączaniu poduszki?

    odczekać 10 minut, poduszki mają podtrzymanie

    > bransoletki uziemiające na nadgarstkach z przewodem do
    > magistrali?

    do masy samochodu chyba

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.