    From: mAro <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN turbo
    Date: Fri, 16 Sep 2011 00:59:52 -0700 (PDT)

    On Sep 15, 7:11 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > ich nie lubimy? To właśnie Ci którzy popełnili wykroczenie i w wyniku
    > lub przy okazji zrobi komuś krzywdę powinni być baaaaardzo surowo
    > karani. nie surowo. bardzo surowo. podobnie jak kolega pisał: gdyby go
    > publicznie powiesili  - zaraz by liczba wypadków spadała. Powiesic go

    Dokładanie to samo chciałem napisać jak. We mnie wjechał na światłach
    facet busikiem i miał do mnie pretensje, że przecież mogłem jechać.
    Dla niego to 500 mandatu a naprawa z OC, straszna tragedia. Dla mnie
    powinno to być 5K mandatu i utrata prawka na 6mcy. Ale był trzeźwy, a
    jak.

    Żeby nie było OT - to ja tam nie widzę różnicy czy na bani czy na
    trzeźwo. Odpowiedzialność powinna być taka sama za dokonane czyny i
    bardzo wysoka - co było by świetną prewencją. Gdyby za spowodowanie
    obrażeń było 6 mcy w pudle, za inwalidztwo rok, za śmierć 3 lata
    bezwarunkowo, wraz z tym inne renty i odszkodowania - to sięgając po
    kluczyki po kieliszku, czy jadąc komuś na zderzaku, czy prując 150km w
    mieście, czy idąc po pijaku poboczem, czy jadąc świadomie niesprawnym
    samochodem świadomie, czy nie sprzątając piachu z szosy po remoncie,
    błota po wyjechaniu kombajnem z pola itp. itd......każdy by się
    zastanowił. W naszym kraju każdy pewnie miałby kogoś, kto zna kogoś,
    kto siedzi w pudle :) a to najlepiej działa. Niech prewencja wynika z
    świadomości konsekwencji nie faktu czy mnie złapią czy nie.

    Ciao