    Subject: Re: Tabliczki opisowe na rozdzielnie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: MKi <e...@t...op.pl>
    Date: Thu, 9 Jan 2020 09:33:53 +0100

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 08.01.2020 19:48) --
    > Witam
    > Czy macie jakąś technologię wykonania tabliczek opisowych na szafę
    > sterującą? Muszę wykonać opis dla kilku przycisków i kontrolek
    > umieszczonych na drzwiach rozdzielni. Jak to zrobić w sposób
    > jednostkowy, amatorsko nie drogi i do przyjęcia przez płatnika?
    > Wszystkie opisy jakie znalazłem zaczynają się od "kup drukarkę
    > termotransferową" lub "daj do grawera". Mogę wykonać naklejki ale to
    > bardzo ubogo. Najbardziej podobają mi się opisy z drukarki ale nie znam
    > żadnego elektryka z taką zabawką. W zasadzie to nie znam żadnego
> [...]

    Taka technologia mi się sprawdza. Naklejka z opisem ma 3 warstwy:
    1. Tło: kolorowa folia samoprzylepna (do kupienia w sklepach
    dla plastyków)
    2. Przezroczysta folia samoprzylepna do druku, np.
    http://folaser.pl/folie-samoprzylepne/4576-adhesive-
    f-klar-folia-samoprzylepna-przezroczysta-10a4-do-dru
    karek-laserowych.html
    3. Zwykła przezroczysta folia samoprzylepna (do kupienia jak 1)

    Drukuję na zwykłej laserówce opis na warstwie 2, zaklejam to
    z wierzchu folią 3, całość naklejam na folię 1.

    Powstaje przyjemna w dotyku naklejka z nadrukiem nie do zdarcia.
    Łączenie warstw trzeba robić starannie, folie łatwo łapią
    bąble powietrza.

    MKi