  • 1. Data: 2007-12-22 02:16:41
    Temat: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    w nocy:

    z tasku do ktorego mam 3 hopy:
    http://img526.imageshack.us/img526/6071/gts1uq7.gif

    ze szwecji:
    http://img211.imageshack.us/img211/9168/gts2ey5.gif

    z austrii:
    http://img214.imageshack.us/img214/2357/gts3gm0.gif

    z czech:
    http://img261.imageshack.us/img261/9876/gts4vv4.gif

    z tpnetu:
    http://img214.imageshack.us/img214/8976/gts5ln3.gif

    z noc.gts.pl:
    http://img150.imageshack.us/img150/7848/gts6ab5.gif

    upload do tasku i do czech (bo tylko na te dwa serwery, mam mozliwosc)
    jest o polowe mniejszy. wszystko w nocy, strach sprawdzac w dzien.

  • 2. Data: 2007-12-22 21:35:24
    Temat: Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik cze, skont stukash ? napisał:
    > w nocy:
    >
    > z tasku do ktorego mam 3 hopy:
    > http://img526.imageshack.us/img526/6071/gts1uq7.gif

    [...]

    GTS(E) generalnie nie ma pasma w szkielecie. Ja od pół roku im śmierdzę, że
    kontraktu na swoim łączu to nie widziałem dawno, a osiągnięcie (na porcie
    100 Mb/s) 40 Mb/s transferu wewątrz sieci GTS graniczy z cudem. Zagranica
    fatalna, ale i tak lepsza, niż u największych baboli świata czyli w Netii.

    --
    TOM

  • 3. Data: 2007-12-22 22:39:24
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Tomasz Śląski pisze:

> [...]
    > porcie 100 Mb/s) 40 Mb/s transferu wewątrz sieci GTS graniczy z cudem.
    > Zagranica fatalna, ale i tak lepsza, niż u największych baboli świata

    taka zagranice jak w gtse to ja serdecznie.... nie mam juz sily
    tlumaczyc klientom ze lada chwila bedzie nowe lacze.

  • 4. Data: 2007-12-22 23:11:58
    Od: Steven Jurczyk <s...@p...pl>

    > taka zagranice jak w gtse to ja serdecznie.... nie mam juz sily
    > tlumaczyc klientom ze lada chwila bedzie nowe lacze.

    sluchajcie, o co wy z ta zagranica w GTSCE?

    juz ktorys raz czytam narzekania na zagranice, sam korzystam (i to na
    troche grubszej rurze niz kilkadziesiat mbit) i prawde mowiac nie wiem o
    co chodzi?

    co do pierwotnego postu - moze warto przetestowac te lacze czyms
    ambitniejszym niz total commander... zerknac na czasy przejscia dla
    wiekszych pakietow (jak wyglada mtr onet.pl 1200, mtr google.com 1200,
    mtr sunsite.icm.edu.pl 1200 ?).

    jezeli testowac pasmo sciagania z ftp/http, to moze jakims web/ftp
    acceleratorem - ktory to zrobi w kilku rownoleglych polaczeniach
    (jezeli do celu jest kilkadziesiat ms to niestety jedna sesja TCP/IP
    moze nie byc w stanie wysycic kilkadziesiat mbit - w zaleznosci od
    konfiguracji stosu tcp/ip na obydwu stronach polaczenia - i nie jest to
    wina GTSCE a jedynie wynika z zasady dzialania tcp/ip)...

    --
    steve
    home.pl

  • 5. Data: 2007-12-22 23:19:55
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Steven Jurczyk <s...@p...pl> wrote:

> [...]
    > konfiguracji stosu tcp/ip na obydwu stronach polaczenia - i nie jest to
    > wina GTSCE a jedynie wynika z zasady dzialania tcp/ip)...

    Wtedy można zwiększać okna w tcp. :P Oczywiście nie należy korzystać
    z tworów typu "przetestuje swoję łącze" oferowanych przez różnorakie serwisy -
    bo one przeważnie źle działają i są powpinane do miejsc geograficznie i
    sieciowo podejrzanych.

    --
    ŁT

  • 6. Data: 2007-12-23 00:18:43
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Steven Jurczyk pisze:

    > sluchajcie, o co wy z ta zagranica w GTSCE?

    zagranica w GTS jest do kitu.
    problem zgłaszany na ichnią infolinię. i zawsze jest odpowiedź: nie
    gwarantujemy zagranicy. gwarantujemy przepustowość we własnym szkielecie.
    Ogólnie, jakby ja taki tekst walnął klientowi, to byłoby to pewnie
    Klient innej sieci bardzo szybko (może tak będzie zresztą ze mną ;)

    generalnie mam z GTS prawie 3 razy więcej a zagranica wygląda tak samo
    lipnie jak u ciebie

    Wojtek

  • 7. Data: 2007-12-23 00:36:48
    Od: Steven Jurczyk <s...@p...pl>

> [...]
    > Klient innej sieci bardzo szybko (może tak będzie zresztą ze mną ;)
    >
    > generalnie mam z GTS prawie 3 razy więcej a zagranica wygląda tak samo

    no ale moze jednak jakis mtr lub cos co mi pokaze, w czym jest problem..
    i o jakich uslugach mowimy (multimo? radio? kabelek? swiatlo?) i
    technicznie od kogo (GTS? Energis?)...

    --
    steve
    home.pl

  • 8. Data: 2007-12-23 00:53:54
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Steven Jurczyk pisze:

    > no ale moze jednak jakis mtr lub cos co mi pokaze, w czym jest problem..
    > i o jakich uslugach mowimy (multimo? radio? kabelek? swiatlo?) i
    > technicznie od kogo (GTS? Energis?)...

    mtr to wysyłałem do gts musiałbym odszukać, ale czasy są ładne, tylko
    transfery marne.

    multimo ? za kogo ty nas masz ... :)

    radiolinia NEC od GTS (teraz GTS-Energis)

    Wojtek

  • 9. Data: 2007-12-23 20:37:55
    Od: wer <b...@n...pl>

    Steven Jurczyk pisze:

> [...]
    >
    > juz ktorys raz czytam narzekania na zagranice, sam korzystam (i to na
    > troche grubszej rurze niz kilkadziesiat mbit) i prawde mowiac nie wiem o

    Łącze w WIX też mają zapchane. Są momenty, kiedy pracująć przez ssh
    czuje się jak w czasach modemów 1200.

    wer

  • 10. Data: 2007-12-24 15:15:27
    Od: jaki <t...@n...pl>

> [...]
    > Ogólnie, jakby ja taki tekst walnął klientowi, to byłoby to pewnie
    > Klient innej sieci bardzo szybko (może tak będzie zresztą ze mną ;)

    Bzdurzysz jak potluczony!

    Z ciekawości, dajesz gwarancje klinetom na Polske?
    Czyli dzwonia do Ciebie, jak wylacze swoj serwer w szafie?

    > generalnie mam z GTS prawie 3 razy więcej a zagranica wygląda tak samo
    > lipnie jak u ciebie

    Piszesz o GTS a mowa o GTSE!