  • 11. Data: 2007-12-24 16:01:27
    Temat: Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    jaki pisze:

    > Bzdurzysz jak potluczony!
    >
    > Z ciekawości, dajesz gwarancje klinetom na Polske?
    > Czyli dzwonia do Ciebie, jak wylacze swoj serwer w szafie?

    > Piszesz o GTS a mowa o GTSE!

    ale co ? obronca ucielesnionych sie znalazl czy co ? gts chodzi jak
    gowno pod kazda postacia i gdzie nie zapytasz tam kazdy ci powie ze
    odlicza dni do zakonczenia umowy. sam rezygnuje z dwoch lacz 25 i
    20Mbit. rok temu gts chodzil bardzo fajnie.

  • 12. Data: 2007-12-24 20:26:58
    Od: Sławomir Bem <s...@d...piachu>

    Użytkownik "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>
    napisał w wiadomości news:fkol4g$8di$1@news2.ipartners.pl...
    jaki pisze:

    > ale co ? obronca ucielesnionych sie znalazl czy co ? gts chodzi jak

    A nie chodzilo ci przypadkiem o _ucisnionych_ ? ;)

  • 13. Data: 2007-12-24 22:00:57
    Od: wer <b...@n...pl>

    Sławomir Bem pisze:

    > Użytkownik "cze, skont stukash ?"
    > <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> napisał w wiadomości

    > A nie chodzilo ci przypadkiem o _ucisnionych_ ? ;)

    No wiesz, Boże Narodzenie, Słowo stało się Ciałem, więc mógł się pomylić :)

    wer

  • 14. Data: 2007-12-24 23:33:59
    Od: jaki <t...@n...pl>

    cze, skont stukash ? pisze:

    > ale co ?

    no to, ze mowimy o KIA a nie oplu
    a Twoja gwarancja na 7 lat jest nic niewarta

  • 15. Data: 2007-12-25 14:54:35
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    jaki pisze:

    > Z ciekawości, dajesz gwarancje klinetom na Polske?
    > Czyli dzwonia do Ciebie, jak wylacze swoj serwer w szafie?

    masz choć jednego Klienta czy tak tylko pieprzysz, żeby pogadać ?
    Jest pewna różnica między serwerem w twojej szafie a np. kernel.org z
    którego leci sobie max 100KB.

    > Piszesz o GTS a mowa o GTSE!

    chciałem zauważyć, że czegoś takiego jak GTS nie ma chyba od roku/dwóch
    (popraw mnie jeżeli pomyliłem okres) ?
    stwierdzeni GTS było WYŁĄCZNIE skrótem myślowym - chodziło o GTSE bo coś
    takiego INSTNIEJE w odróżnieniu od GTS (bez E)

    Wojtek

  • 16. Data: 2007-12-25 15:34:26
    Od: jaki <t...@n...pl>

    > masz choć jednego Klienta czy tak tylko pieprzysz, żeby pogadać ?

    A moj wujek to zlowil TAAAKA rybe!
    A na powaznie, to nie targ rybny tylko grupa tematyczna.

    > Jest pewna różnica między serwerem w twojej szafie a np. kernel.org z
    > którego leci sobie max 100KB.

    Buhaha! A jaka?

    A i jeszcze jedno, wypunktowujesz w jakims załączniku do umowy takich
    heniutkow jak ja? tzn takich co maja "serwer w szafie"? Masz taka liste?
    udsotepnisz? Mysle, ze byłoby bardzo ciekawie!
    :)

> [...]
    > stwierdzeni GTS było WYŁĄCZNIE skrótem myślowym - chodziło o GTSE bo coś
    > takiego INSTNIEJE w odróżnieniu od GTS (bez E)

    Widze, ze GTS i GTSE to dla Ciebie jeden pies
    nie to co serwery szafowe i typu kernel.org.

    Dobra, EOT

  • 17. Data: 2007-12-25 16:05:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    jaki pisze:

    > A moj wujek to zlowil TAAAKA rybe!
    > A na powaznie, to nie targ rybny tylko grupa tematyczna.

    dobre !
    sam zaczynasz o rybach potem sam sobie odpowiadasz, że już skończmy o
    rybach ...
    to się chyba schizoremia nazywa ...

    > Buhaha! A jaka?

    hm... wyjaśniać ?
    e chyba nie. Twoja szafa mnie nie interesuje. a kernel.org owszem.
    podobnie jak kilka innych. W tym serwerów gier.

    > A i jeszcze jedno, wypunktowujesz w jakims załączniku do umowy takich
    > heniutkow jak ja? tzn takich co maja "serwer w szafie"? Masz taka liste?
    > udsotepnisz? Mysle, ze byłoby bardzo ciekawie!

    Ty zacząłeś o szafie. Chyba źle zrozumiałem. Brzmiało, jakbyś miał super
    kiepskie łącze i serwer w szafie (analogia do "pod łóżkiem), stąd nie
    miałbym jak gwarantować moim Klientom ruchu od Ciebie.

    > Widze, ze GTS i GTSE to dla Ciebie jeden pies

    wyjaśnij mi różnice. Bo dla mnie jest to jeden pies, ale z małą uwagą,
    że jeden jest "pogrzebany", a drugi żyje i ma się nieźle (choć usługi
    spadają jakościowo - ale to pewnie ze wystawieniem na sprzedaż związane).

    Wojtek

  • 18. Data: 2007-12-25 16:22:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    crazy bejbi pisze:

    > wyjaśnij mi różnice. Bo dla mnie jest to jeden pies, ale z małą uwagą,
    > że jeden jest "pogrzebany", a drugi żyje i ma się nieźle (choć usługi
    > spadają jakościowo - ale to pewnie ze wystawieniem na sprzedaż związane).

    Formalnie mamy:
    GTS ENERGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    GTS INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    GTS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    Wszystkie trzy spółki mają:
    1. siedzibę w Warszawie, al. Niepodległości 69
    2. zarząd w składzie" prezes Jaromir Łaciński, członek zarządu Tomasz Galas

    Działalność operacyjną prowadzi obecnie GTS ENERGIS, pozostałe zostały
    utrzymane przy życiu prawdopodobnie z uwagi na uzyskane wcześniej
    koncesje, umowy itp. Jest to często spotykany zabieg.

    Uśmiercono natomiast:
    GTS INTERNET PARTNERS SPÓŁKA AKCYJNA
    GTS PRONET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    M.

  • 19. Data: 2007-12-25 18:57:35
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Maciej Bebenek pisze:
    > Działalność operacyjną prowadzi obecnie GTS ENERGIS, pozostałe zostały

    Ano wlasnie - na dobra sprawe mozna uznac, ze GTSE to obecnie jedyny
    "GTS" na rynku.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 20. Data: 2008-01-08 12:25:11
    Od: "piotr::kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid>

    In news:fkk3mo$ljk$1@news2.ipartners.pl,
    cze, skont stukash ? <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>
    typed:

    > taka zagranice jak w gtse to ja serdecznie.... nie mam juz sily
    > tlumaczyc klientom ze lada chwila bedzie nowe lacze.

    Odświeżę wątek. Jeśli w GTS ssie zagranica w Netii padaka a w TP słaba
    obsługa, to od kogo proponujecie wziąść łącze ?

    Piotrek Kapczuk