  • 11. Data: 2013-12-30 10:42:12
    Temat: Re: Tak wygl?da porz?dny puc auta
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-30 06:42, Megrims pisze:

    > Jak widziałem ten syf, to nie chciałem wierzyć, że można
    > tak zapuścić auto. Ale potem ta zabawa z wygłuszaniem
    > to już przesada.

    Ciekawy jestem, o ile zmniejsza się hałas z tym dodatkowym wygłuszeniem.

    Ale nie "na oko", tylko z miernikiem w ręku.

    --
    MN

  • 12. Data: 2013-12-30 10:43:09
    Temat: Re: Tak wygląda porządny puc auta
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-30 00:01, Qlfon pisze:
> [...]
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    > Pasy zostawił brudne:)
    > Ciekaw jestem czy to hobby czy już jakieś zaburzenie psychiczne -
    > masakryczny nakład pracy...
    > Swoją drogą - jeśli ktoś jest w stanie tak zapuścić samochód
    > "kosmetycznie" to w jakim stanie jest tam mechanika?

    Napisał, że z mechaniki to wymienił prawie wszystko. Poza silnikiem.

    14 letni merc, przebieg około 500 tys km.

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-12-30 10:54:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, Marcin "Kenickie" Mydlak <m...@o...pl> wrote:

    > A potem wczytujesz się głębiej w forum i dowiadujesz się, że ten sam
    > efekt uzyskasz o połowę taniej, jeśli wybierzesz inne specyfiki.

    Nie wiem, sama ilosc zdjec przytloczyla mnie na tyle, ze nie wczytywalem sie
    glebiej ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-12-30 11:59:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Dec 2013 10:43:09 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Napisał, że z mechaniki to wymienił prawie wszystko. Poza silnikiem.

    No to deal życia :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2013-12-30 12:26:40
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > No to deal życia :)

    Całkiem prawdopodobne. Jeśli zmieniał we własnym zakresie to nie poniósł
    jakichś niewyobrażalnych kosztów a ma samochód w świetnym stanie, który
    spokojnie przelata kolejne kilkaset tys. km.

  • 16. Data: 2013-12-30 14:01:17
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    > to faktycznie tylko puc;)
    > to bylo dokladne czyszczenie
    > http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&sta
    rt=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

    slabo mi ...

  • 17. Data: 2013-12-30 14:05:38
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-30 09:54, tck pisze:
    > to faktycznie tylko puc;)
    > to bylo dokladne czyszczenie
    > http://v060673.home.net.pl/printview.php?t=12109&sta
    rt=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

    Ilość zdjęć merca jakos strawilem, ale tu nie dalem rady :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 18. Data: 2013-12-30 14:11:35
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-30 10:17, AZ pisze:

> [...]
    > samochodu, pozniej zdjecia flaszek paru specyfikow a na koncu fure jak z salonu.

    OK. Ale fora pelne sa pytan typu: a czym czyscicie to, a to. A czy taki
    srodek dobry bedzie na to itp itd.
    Z drugiej strony gdybym jak cos takiego robil z foto relacja, rowniez
    zamieszczal bym zdjecia uzytej chemii.

  • 19. Data: 2013-12-30 14:27:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 14:01:17 +0100, misiek napisał(a):

    rt=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

    > slabo mi ...

    Pewnie laczki wozi i zmienia przed wejściem do tej świątyni czystości. Bo
    nie wyobrażam sobie, by wsiadała tak z pola/dworu w butach, które mogą mieć
    piasek pod podeszwą :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 20. Data: 2013-12-30 14:44:45
    Od: a...@g...com

    > 14 letni merc, przebieg ok 500 tys km.

    nie czytam dalej odpowiedzi ale w pierwszych postach pod fotami napisal ze domysla
    sie ze to mialo ok pol bani.
    mi sie wydaje ze raczej blizej zamknietego zegara, czyli okolice miliona....
    koszmarne wnetrze....
    przez pol miliona to z tylu ktos siedzial.....
    a wnioski z tego przerazajace. da sie niestety przypicowac auto z ogromnym licznikiem
    tak ze tego zupelnie nie widac.....
    do tej pory myslalem ze pozagniatana skora jest nie do wyciagniecia. a tu sie
    okazuje...
    no i kto to kiedys rozpuscil ploty ze te 'nowsze' auta to nie sa trwale....