  • 21. Data: 2013-12-30 15:03:54
    Temat: Re: Tak wyglada porzadny puc auta
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uzytkownik wrote:

    > koszmarne wnetrze....
    > przez pol miliona to z tylu ktos siedzial.....

    A na którym to konkretnie zdjeciu ten koszmar?

  • 22. Data: 2013-12-30 17:45:58
    Temat: Re: Tak wygląda porządny puc auta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zhbick" <k...@s...de> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Całkiem prawdopodobne. Jeśli zmieniał we własnym zakresie to nie poniósł
    > jakichś niewyobrażalnych kosztów a ma samochód w świetnym stanie, który
    > spokojnie przelata kolejne kilkaset tys. km.

    Dokładnie, czasem warto tanio kupić, sporo włożyć, zamiast liczyć na
    okazję-igiełkę, która tania nie jest, a po niedługim czasie okazuje się, że
    włożyć trzeba tyle samo.

  • 23. Data: 2013-12-30 17:46:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:l9rehu$dhi$...@n...dialog.net.pl...

    > A potem wczytujesz się głębiej w forum i dowiadujesz się, że ten sam efekt
    > uzyskasz o połowę taniej, jeśli wybierzesz inne specyfiki.

    Chętnie bym się dowiedział jakie....

  • 24. Data: 2013-12-30 23:31:04
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Chętnie bym się dowiedział jakie....
    stosowałeś "dimer"? nie - to zacznij. więcej niż połowę tego co
    widziałeś, można osiągnąć poprzez samo spryskanie dimerem, następnie
    spłukanie.
    asfaltu nie zmyje, tapicerka - bałbym się bez próby. Reszta spoko.
    ToMasz

  • 25. Data: 2013-12-31 01:08:04
    Temat: Re: Tak wygl?da porz?dny puc auta
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-30 10:42, Marcin N pisze:

    > Ciekawy jestem, o ile zmniejsza się hałas z tym dodatkowym wygłuszeniem.
    >
    > Ale nie "na oko", tylko z miernikiem w ręku.

    Za gówniarza z 15 lat temu robiłem Opla Omegę w Audiocomplex
    w Poznaniu. Tam jednak mieli jakieś inne maty niż te do dachów
    jak tu. Różnica jest. Nawet drzwi jak się zamyka, to inny
    dźwięk wydają. Ale nie mierzyłem - trudno mi się wypowiedzieć.

    Grało nieziemsko jak na tamte czasy.

  • 26. Data: 2013-12-31 01:13:10
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-30 23:31, ToMasz pisze:
> [...]
    > spłukanie.
    > asfaltu nie zmyje, tapicerka - bałbym się bez próby. Reszta spoko.

    Ręce też domywa. Tylko koszmarnie wysusza. Po tygodniu zaczynają
    wyglądać jak ludzkie.

  • 27. Data: 2013-12-31 09:55:11
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 16:56:32 +0100, KS napisał(a):

    > Efekt robi wrażenie.
    >
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17852&p
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    Mam kolegę, który się tym pasjonuje. Spotyka z innymi, razem robią
    "projekty", testują nowe środki, hobby takie samo jak inne. Jak widzi moje
    jeździdło to aż mu się oczy świecą, żeby się do niego dobrać, ale nie mam
    czasu zostawić samochodu na dwa dni, a dwa dni to ponoć taki ekspresowy,
    pobieżny ogląd sytuacji :-).
    Niemniej, trzeba przyznać, że środki i sposoby są już bardzo dopracowane.
    Miałem w stareńkim skuterku wypłowiałe czarne nielakierowane plastiki,
    chyba od słońca, starości etc. Czasem po myciu piździka psiuknąłem czymś do
    deski i wyglądało do ludzi przez tydzień, jak mi kolega jakieś turbo
    mazidło wtarł to ani nie było śliskie, ani lepkie jak po "plakowaniu" a
    efekt głębokiej czerni trzymał się parę miesięcy.

  • 28. Data: 2013-12-31 10:46:14
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-30 12:26, zhbick pisze:

    > Całkiem prawdopodobne. Jeśli zmieniał we własnym zakresie to nie poniósł
    > jakichś niewyobrażalnych kosztów a ma samochód w świetnym stanie, który
    > spokojnie przelata kolejne kilkaset tys. km.
    320cdi wyjatkowo trwale silniki

  • 29. Data: 2013-12-31 13:19:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Dec 2013 14:05:38 +0100, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    wrote:

    >Ilość zdjęć merca jakos strawilem, ale tu nie dalem rady :)

    Zastanawiam się nad tym, jak się taka jednostka chorobowa nazywa :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2014-01-02 13:46:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 30.12.2013 o 14:05 KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> pisze:

> [...]
    rt=300&sid=5d25ad52a694fed7a34e28176e225550

    > Ilość zdjęć merca jakos strawilem, ale tu nie dalem rady :)

    Bo Justyna bije wszystkich na głowę, poza tym mamy dokładną instrukcję
    rozbierania auta :)

    --

    Pozdr
    Janusz