  • Data: 2018-02-13 18:24:19
    Temat: Re: Tani, ale dobry smartfon
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    now-do-500-zl

    > Nie sprecyzowałaś co jeszcze jest dla ciebie ważne.

    Preferowane przeze mnie cechy i do czego ma służyć:
    - nowy
    - dobra bateria
    - wygodna szybkość działania, w tym szybkie przewijanie
    - dzwonienie
    - SMSy, czasami MMSy
    - szybkie otwieranie stron www, ich przewijanie bez zacięć
    - odbieranie poczty z załącznikami (pdf, doc, xls, jpg), czasem
    wysyłanie; (mile widziana sygnalizacja o nadejściu poczty)
    - dyktafon, głośnik dobrej jakości
    - nawigacja otrzymana z systemem
    - możliwość robienia zdjęć w przyzwoitej jakości - często
    robię zdjęcia jakichś ogłoszeń, np. na klatce schodowej,
    chodzi o to żeby były czytelne
    - przekątna ok. 5 cali
    - 2 sloty na SIMy mile widziane, ale nie są konieczne
    Nie korzystam z gier, ani facebooka lub tp.

    Jeśli żaden z podanej strony nie spełnia powyższych warunków,
    napiszcie proszę jaki by spełniał i ile, mniej więcej, trzeba by
    zapłacić za nowy.

    Pozdrawiam
    Zocha