  • Data: 2018-02-22 12:53:45
    Temat: Re: Tani, ale dobry smartfon
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podane cechy się wykluczają. Albo telefon do 500zł nowy ale za to z
    przeciętną wydajnością, albo jeden ze starszych flagowców.

    Wypowiem się na temat LG G3 oraz Huawei P8.

    G3 - bardzo duży (5,5") fajny ekran, zdjęcia średnie, wydajność
    zadowalająca.
    P8 - poręczny, dobrej jakości ekran, fajna jakość wykonania, wyraźnie
    wydajniejszy od G3, o niebo lepsze zdjęcia.

    Obydwa kupisz w cenie poniżej 500zł.

    Mam obydwa ale już nie używane, czekają na awarię aktualnych telefonów,
    aby w zastępstwie podziałać...

    G3 używała Żona i przez 2 lata zero problemów, zero zawieszeń, itp...
    P8 używałem Ja i też przez 2 lata zero problemów.

    Jak dla Mnie G3 za duży, P8 lepiej leży w dłoni, ale Żonie bardziej
    pasowała G3'ka