  • Data: 2017-07-20 21:33:37
    Temat: Re: Tani kanał satelitarny
    Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2017 o 11:42, Trybun pisze:
    > W dniu 2017-07-16 o 11:31, Marek pisze:

    > Z jakiego satelity i jakie ma parametry?
    [..]

    Dziękuję za odpowiedź - myślałem że nikt już nie napisze. Satelita
    jest dowolny byłe zasięgiem pokrył północno-wschodnią Polskę.
    Parametry ... hmmm ... nie wiem co masz na myśli, ale chodziło by o
    taniość wynajmu
    przypuszczalnie kanału multiplexowego (tak myślę) więc parametr ceny
    stosować należy zarówno do satelity/providera MUX jak i standartu TV w
    tym wypadku myślę o standarcie 4:3.

    Jeśli chodzi o odpowiedzi kierujące mnie na service YT to nie mam
    pojęcia o co chodzi, ale myślę że jak 100.000 OTV zaloguje się do
    kanału na YT to kanał stanie się nieczytelny ze względu na obciążenie -
    chociaż jednak poczytał bym jakiegoś textu o tym bo może to jest jakoś
    inaczej niż myślę i spełniło by oczekiwania.