  • Data: 2018-12-26 20:15:36
    Temat: Re: Tani, nowy komputer dla rodziców
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > porad dostałeś dużo, ale nie napisałeś ile chcesz na to wydać. Czy
    > sprzęt musi być nowy, czy gwarancja 3mce sprzedawcy wystarczy? Pełno
    > dobrych sprzętów jest poleasingowych.

    Dzięki za trafną sugestię, bo uleciało mi oczywiste :)

    Skłaniałem się ku nowemu, chciałbym, żeby komputer posłużył tak jak poprzedni 10 lat
    (o ile jest to dzisiaj realne). Jeśli jednak sprzęt używany będzie rokował na taki
    czas - czemu nie.

    Chodzi mi głównie o model lub "rodzinę" procesorów, producenta i chipset płyty
    głównej (lub polecany model/modele), jaki RAM i ile (NTG ale czy 4GiB wystarczą za
    kilka lat przy Win10 lub następcy), jaki zasilacz. Chętnie zostawiłbym stary dysk lub
    ewentualnie - jeśli ma to sens - dołożył mały SSD na system.

    Obecny komputer dokładnie nie pamietam, ale jest to C2D, płyta Asrock, grafika
    zewnętrzna GF9600?, zasilacz Modecom chyba 400W, dysk SATA, napęd PATA.