  • Data: 2018-12-26 20:18:24
    Temat: Re: Tani, nowy komputer dla rodziców
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-25 o 07:54, m...@g...com pisze:
    > Cześć! 10 lat temu dzieki pomocy Grupy złożyłem rodzicom komputer stacjonarny.
    Wszystko super, ale latka lecą ;)
    > Proszę o pomoc w doborze podzespołów lub gotowego firmowego komputera. Zależy na
    niskiej cenie i jakosci, wydajność na drugim miejscu - mama nie gra w gry, nie
    montuje wideo oto ;)
    > Sam pracuję na sprzęcie obgryzionej konkurencji, stąd nie bardzo mam pojęcie co się
    w ostatnim czasie wydarzyło w świecie pecetów.

    A co tam masz?
    Bo może wystarczy wsadzić dysk SSD i trochę RAM'u?
    Po takim zabiegu mojemu tacie dalej wystarcza Laptop 17" Dell'a z Intel
    Core 2 Duo P8700 i 4 a może i 8GB RAM (nie pamiętam).

    Z drugiej strony postawiłem obok dla dzieciaków PC'ta z Core i5 4'tej
    generacji (na takim samym teraz pracuję) i wielkie zdziwko jak to się
    zamula z zwykłym dyskiem 500GB. SSD mają już śmieszne ceny to wstawię
    zaniedługo jakiegokolwiek 240GB

    zdrówko

    --
    Irokez