    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie czujniki cofania z allegro
    Date: Sat, 25 Jun 2011 18:51:59 +0100

    Dnia Sat, 25 Jun 2011 09:56:29 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > Chciałbym poznac opinie o tych najtanszych czujnikach cofania z
    > wyswietlaczami led ktorych pełno na allegro. Zaczynają się juz od
    > 60zł. Ogólnie to bym raczej tego nie kupił ale mam auto a którym było
    > to kiedyś montowane ale nawaliło i zostały mi dziury w zderzaku.
    > Pomyślałem że jak już sa to dokupie tylko chciałbym coś działającego a
    > nie piszczącego z byle powodu typu wilgoć po deszczu. Ktoś montował te
    > najtansze zestawy i może napisać jak to sie spisuje np po umyciu auta

    Ja mam najtańsze chińskie z ebaya. Działają bez zarzutu, choć z lekkim
    opóźnieniem - co widać jak ktoś wchodzi z tyłu, dźwięk jest z opóźnieniem
    około sekundy. Przy wolnym cofaniu zero problemu, przy szybkim można sobie
    zrobić kuku.
    Auto musi byc naprawdę koszmarnie mokre, żeby czasem daly jakiś dziwny
    alarm, który trwa przez kilka sekund i później znów działa dobrze.
    Generalnie - świetnie wydane pieniądze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.