  • 41. Data: 2013-07-28 14:17:59
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-28 13:48, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:kt2mia$6u4$...@n...dialog.net.pl...

    > Fakt, używany i wyprany adidas nie musi psuć się na potęgę, tak jak
    > używany i wyprany na myjce grat.

    Tylko, że wypranie adidasa nie przywróci mu stanu fabrycznego, tak jak
    to zrobi w "gracie" wymiana zużytej części na nową.
    Do Ciebie dalej nie dociera, że w motoryzacyjnym świecie, nie wszystko
    co używane to grat.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2013-07-28 14:56:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-28 14:17, Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

> [...]
    > to zrobi w "gracie" wymiana zużytej części na nową.
    > Do Ciebie dalej nie dociera, że w motoryzacyjnym świecie, nie wszystko

    Wypranie tapicerki i wymiana najtańszych ale widocznych elementów
    też nie przywróci stanu fabrycznego pojazdu.
    Bo rozmawiamy o zwykłych samochodach jakimi są zapchane komisy i
    giełdy a nie egzemplarze muzealne u kolekcjonerów.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2013-07-28 15:00:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-28 11:31, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Jak wiem, ze dorabianie ideologii to popularny sport, ale nie
    > zmienia to faktu, że można takie samochody kupić z ogłoszenia.

    To nie dorabiaj ideologi, bo statystyczne z ogłoszenia to
    można kupić takie w których tylko sprzedający będzie o tym
    zapewniał. A to naprawdę nie to samo.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-07-28 17:54:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kt325m$but$...@n...dialog.net.pl...

    > Tylko, że wypranie adidasa nie przywróci mu stanu fabrycznego, tak jak to
    > zrobi w "gracie" wymiana zużytej części na nową.

    Ale żeby przywrócił gratowi stan fabryczny, musiałbyś wymienić wszystkie
    części na nowe i polakierować w fabryce.
    Słabo się to opłaca.

    > Do Ciebie dalej nie dociera, że w motoryzacyjnym świecie, nie wszystko co
    > używane to grat.

    Nie mówimy o wszystkim co używane, tylko o gratach.
    Czyli czymś co jest ściągane tylko w celu żeby było wiele razy taniej niż
    nowe.

  • 45. Data: 2013-07-28 19:54:23
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-07-27 13:07, misiek wrote:
    > Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak dla mnie fabia

    I chyba latwiej tez bedzie kiedys sprzedac.

    --
    tyran

  • 46. Data: 2013-07-28 20:05:41
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > I chyba latwiej tez bedzie kiedys sprzedac.

    pandy idą jak świeże bułeczki bo swoją 7latkę w godzinę sprzedałem

    btw zauważyłem że VW sprzedaje teraz UP!a taniej niż skoda citigo,
    ciekwe, za 32tys jest wersja z klimą...

    i dalej nie wiem co wybrać (wiem że nie dacie) a tu chyba odpowiedzi nie
    znajdę

  • 47. Data: 2013-07-28 20:15:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-28 15:00, RadoslawF pisze:

    > To nie dorabiaj ideologi,

    Jak widać na powyższym obrazku, to nie moja domena :>

    > bo statystyczne z ogłoszenia to
    > można kupić takie w których tylko sprzedający będzie o tym
    > zapewniał.

    Statystykę będziesz miał taką, jaką wyprodukujesz. Jak się
    szuka sensownie i nie byle taniej, to jak najbardziej takie
    oferty można znaleźć. Zapewnienia sprzedawcy łatwo zweryfikować.

    > A to naprawdę nie to samo.

    Cóż, dobre używane samochody kosztują i są dostępne 'z ogłoszeń'.

  • 48. Data: 2013-07-28 20:28:57
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 09:22, Helios pisze:
> [...]
    >
    > Ostatecznie zatrzymałem sie nad SANDERO vs FABIA
    >
    > i nie moge sie zdecydowac, oba około 32tys absolutne maximum

    Obejrzyj Peugeota 301, chociaż budżet jest przekroczony - musisz mieć 39
    tysięcy, żeby znaleźć egzemplarz z silnikiem 1.2, klimą, radiem i
    elektryką lusterek.

  • 49. Data: 2013-07-28 21:16:59
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-07-28 20:28, Krzysztof Matyasik pisze:

    > Obejrzyj Peugeota 301, chociaż budżet jest przekroczony - musisz mieć 39
    > tysięcy, żeby znaleźć egzemplarz z silnikiem 1.2, klimą, radiem i
    > elektryką lusterek.

    znam ten model, to potężne bydle klasy skody RAPID
    a ja szukam auta przede wszystkim miejskiego

    tak na marginesie w obu są silniki 1.2 przecież to porażka w tak dużym
    samochodzie...

  • 50. Data: 2013-07-28 21:30:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-28 20:15, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Jak widać na powyższym obrazku, to nie moja domena :>

    Na powyższym widać że jednak twoja.

    > Statystykę będziesz miał taką, jaką wyprodukujesz. Jak się
    > szuka sensownie i nie byle taniej, to jak najbardziej takie
    > oferty można znaleźć. Zapewnienia sprzedawcy łatwo zweryfikować.

    Ja nie twierdzę że nie znajdziesz jeśli umiesz szukać i
    mas w tym doświadczenie. Statystyczny Kowalski nie ma
    i nie znajdzie.

    > Cóż, dobre używane samochody kosztują i są dostępne 'z ogłoszeń'.

    Jeden na tysiąc czy dziesięć tysięcy pozostałych. Ja rozumiem
    że łatwiej taki znaleźć niż trafić w totka ale tradycyjnie
    przypomnę że statystyczny kowalski go nie znajdzie.