  • Data: 2017-02-20 13:29:22
    Temat: Re: Telefon Tulipan - 1994r.!
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:58aadb5f$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...
    > Odpowiedniej stabilnosci generatory to chyba tez spora skrzyneczka :-)

    Odpowiednia kojnstrukcja wystarczy.

    > Wydaje mi sie, ze powinno byc 8 generatorow, bo zrobic to na 2
    > przestrajanych ... moze byc trudno zapewnic potrzebna stabilnosc.

    No, było na 2 generatorach, którym przełączano elementy.

    > Ktos kojarzy pierwsze takie klawiatury ?

    Miałem Tulipana z takową. Ale przełączniki byly tah chuj^H^Hałowe, że w
    końcu rozpieprzyłem to na części. Bez przerwy naprawianie tego, to był
    koszmar. Same generatory trzymały zadziwiajaco stabilnie. Ale styki w ogóle
    nie chciały trzymać parametrów, czyszczenie pomagało góra na 1-2 dni.

    > Moze zobaczyc kiedy to bylo i jakie duze :-)

    Mniej-więcej takie:
    http://www.telef.pl/sklep/img/p/1537-1537-thickbox.j
    pg

    Był też model z 10 pamięciami, raz widziałem u kogoś Tulipana z tym.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.