    From: "JA" <J...@J...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Telefon przewodowy - problem
    Date: Sat, 4 Feb 2017 12:57:22 +0100

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:o74bpj$btn$1@node1.news.atman.pl...

    Bardzo dziekuje za tak wnikliwą i obszerną odpowiedź.

> [...]
    > na jakąś energię w.cz. diod w prostowniku zasilacza.

    > To problem wynikły z jednotorowości łącza, które ma w sobie łańcuch
    > urządzeń elektronicznych, niezrównoważenie linni z aparatem może się tak
    > objawiać, można próbować likwidować, dobierając elementy układu
    > antylokalnego - zrównoważenie musi się zgadzać w fukncji częstotliwości i
    > w fazie... układ antylokalny jest ramieniem mostka, który musisz dobrać
    > tak, by jego parametry odpowiadały parametrom linii, wtedy wektory
    > napięć zniosą się i efekt lokalny zniknie (co jest mało realne, ale można

    Czy tego rodzaju przyczyny mogłyby objawić sie dopiero od pewnego czasu?
    Na poczatku, po przejściu na światłowód i podłączeniu telefonu
    przewodowego do nowego routera (modem FunBox 2.0), razem
    z internetem i TV, tego rodzaju objawów nie było. Pojawiły się
    ostatnio, przy czy w międzyczasie nic jesli chodzi o instalację się
    u mnie nie zmieniło. Ponadto, w tym okresie aparat nie spadł.

    > Nie przypuszczam. Starsze aparaty jednak były pod nieco innym kątem
    > konstruowane - nie było powszechne, że za port abonencki centrali
    > telefonicznej robi ci moduł w routerze/modemie.

    Wtedy chyba też opisane objawy nie pojawiłyby sie z opóżnieniem.

    > Zerknij http://allegro.pl/urzadzenia-stacjonarne-240 kategorie
    > przewodowe i bezprzewodowe. Ze swej strony, dla wygody, weź
    > bezprzewodowy, można tanio trafić, nawet na więcej słuchawek.
    > Bazę podpinasz do modemu, oczywiście, ma ona zasilanie,
    > a aparaty (mój ma do 6, używam czterech) możesz porozstawiać
    > w pokoju, każdy ze swoją ładowarką. Można też komunikować
    > się wewnętrznie, między aparatami. Nowy Binatone na 3
    > słuchawki jest za niecałą stówę, nie licząc transportu. Można później
    > dokupić słuchawki i sparować je z bazą - używany jest standart DECT
> [...]

    Nie zależy mi na większej niż 1 ilości aparatów czy słuchawek,
    bo mieszkam sam.
    Natomiast mozliwość chodzenia po mieszkaniu z aparatem zamiast
    wiszenia na kablu jest godna rozważenia.

    Tak zrobię. Jeszcz raz dzięki.

    Pozdrawiam
    JA