  • Data: 2018-06-12 11:46:46
    Temat: Re: Telefon/ smartphone co polecacie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-12 o 11:32, Adam pisze:

    > Fizyki nie oszukasz.
    >
    > O głębi ostrości nie słyszałeś?
    > O wielkości matrycy nie słyszałeś?
    > O fizycznej przysłonie nie słyszałeś?
    > O transfokacji nie słyszałeś?
    > O blikach nie słyszałeś?
    > O aberracjach nie słyszałeś?

    Gdzieś w okolicach roku 2000 słyszałem, że aparat w telefonie z tych
    samych "fizycznych" przeszkód nie będzie nigdy robił dobrych zdjęć.

    Teraz robi dobre.
    A nawet lepsze, niż typowa małpka.
    Niektóre robią bardzo dobre.

    > Ty tylko kilka pierwszych skojarzeń.

    > Znajdziesz przynajmniej jeden telefon, który można porównać choćby z
    > prawie prehistorycznym Nikonem D80 z kitem?

    A więc to jest ta "małpka" za 1000zł do noszenia wraz z telefonem za 500zł?

    Ponadto zmartwię cię - 99% użytkowników smartfonów ani nie zobaczy
    różnicy w jakości zdjęć, ani nie będzie umiało zrobić lepszego zdjęcia,
    a większość z nich tym nikonem zrobi gorsze zdjęcia.

    --
    Liwiusz