  • 11. Data: 2009-03-03 21:07:23
    Temat: Re: Telefon z prezentacja.
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-03 21:19, nadir napisał:
    > Mozliwe, naklepali tyle roznych modeli. Tym bardziej, ze ja pisze o
    > Panasonic-ach sprzed kilkunastu lat.

    > No i to mnie zastanawia, bo wydajnosc pradowa linii telefonicznej
    > spokojnie starczy na zasilenie dekodera DTMF/FSK.

    Przypomniałem sobie jeden model - Siemens Euroset 5020 - wcześniejsze
    wersje wymagały zasilacza, obecnie dostępne w sprzedaży nie mają żadnego
    dodatkowego zasilania oprócz tego z linii telefonicznej.

    --
    Cz.

  • 12. Data: 2009-03-03 21:20:09
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-03-03 22:04, Czarek pisze:

    > Informacja dla ciebie - z Twoją pamięcią już coś nie tak... ;-)
    >
    > http://instrukcje.elektroda.pl/download.php?id=5729 strona 4, punkt 3 i
    > inne.

    No cóż, wiek robi swoje :) ale mam taki telefon w pracy i nigdy nie było
    nic w nim wymieniane - aż jutro go dokładnie obejrzę.
    Ma ma ładne niebieskie podświetlenie, które załącza się na kilka sekund
    przy podniesieniu słuchawki lub jak ktoś dzwoni podświetlając
    wyświetlacz i ponieważ jest już w firmie kilka lat (4-5), powinna w nim
    wykitować dawno ta bateria.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 13. Data: 2009-03-03 21:28:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-03 22:20, Olo napisał:

> [...]
    > przy podniesieniu słuchawki lub jak ktoś dzwoni podświetlając
    > wyświetlacz i ponieważ jest już w firmie kilka lat (4-5), powinna w nim

    Ja mam ich na stanie w magazynie od kilku lat w porywach nawet sto
    kilkadziesiąt sztuk ;-)
    Ten telefon nawet nieźle sprawuje się bez baterii, jednak może się w tym
    przypadku czasami zawiesić i będę problemy z załączeniem głośnego
    mówienia przy odłożonej słuchawce.

    --
    Cz.

  • 14. Data: 2009-03-04 10:44:32
    Od: nadir <h...@o...pl>

    > Przypomina mi sie wspanialy telefon zasilany z sieci telefonicznej, ale
    > niestety nie do linii analogowej, tylko ISDN. ascom Eurit 40.

    Ale on pobieral zasilenie z NT, ktore bylo podlaczane do normalenj sieci
    220-230V.
    Owszem sam telefon dzialal bez tego zasilania, ale jego wyswietlacz juz nie

  • 15. Data: 2009-03-04 11:17:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "nadir" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Ale on pobieral zasilenie z NT, ktore bylo podlaczane do normalenj sieci
    > 220-230V.
    > Owszem sam telefon dzialal bez tego zasilania, ale jego wyswietlacz juz
    > nie

    Olimpia Berlin 2000 ktorej sam uzywalem tez tak miala, ale jednak na
    zasilaniu awaryjnym (czyli z linii) po podniesieniu sluchawki a takze po jej
    odlozeniu przez okolo pol minuty dzialalo wszystko - lacznie z funkcja
    glosnomowiaca, ktora nawet wg instrukcji nie powinna dzialac na zasilaniu
    awaryjnym :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-03-04 11:18:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@WywalOgonkipóćżtą.óńęt.pł> napisał w
    wiadomości news:gok5po$shv$1@news.onet.pl...

    Znaczy jedyne, co ni edzialalo, to byl zegar - on dzialal tylko na zasilaniu
    z NT

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-03-04 23:55:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 17:03:55 +0100, nadir napisał(a):

    > Czy jest na naszym rynku jakis telefon lub przystawka do prezentacji
    > numeru, ktore nie wymaga zewnetrznego zasilacza i pobiera zasilanie z
    > linii telefonicznej?
    > Znacie cos takiego?

    Jaśmin z RWT.
    Bardzo fajny telefon, książka telefoniczna na coś 130 numerów, CLIP.
    Wymagał 4 baterii typu AA, ale wystarczały one na długie lata.
    Jego minus to taki, że na linii z SDI/DSL-em, w słuchawce słychać lekkie
    buczenie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2009-03-08 10:19:42
    Od: a...@p...fm

    Przejrzyj stronę http://www.dartel.com.pl/pl/index.php

    Znajdziesz tu wiele fajnych telefonów z identyfikacją w bardzo dobrych
    cenach (podobne do telefonów Panasonic tylko inna nazwa)

  • 19. Data: 2009-03-08 10:34:51
    Od: a...@p...fm

    Mozna dodać jeszcze do przejrzenia stronę http://zotel.pl/