    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u
    Date: Tue, 28 Oct 2008 12:54:31 +0000 (UTC)

    On Tue, 28 Oct 2008 12:44:01 +0100, futszaK <f...@g...com>
    wrote:

    > wszystko można uczynić oglądalne przy pomocy jednego urządzenia, które
    > samo będzie wiedzieć co skąd ma pobierać

    A gdzie są te urządzenia? Albo inaczej, ile tych urządzeń jesteś
    w stanie kupić, żeby komuś opłaciło się wyprodukować
    kombinowanego settopa DVB-T/S+IPTV? Co z odpowiedzialnością za
    tak podzieloną usługę? Czy właściel kanału X zezwoli opakowanie
    w Twoją usługę? Jak to traktować? Jak retransmisję? Bo jak
    jest, to musisz za nią i tak zapłacić. A myślę, że zabawy z
    siecią to tylko część kosztów, która czeka chętnych na
    dostarczanie IPTV. I dlatego nie robi się tego samodzielnie, a w
    oparciu o kogoś większego, jak SGT.

    > bo ci co robią raban na cały świat dostają więcej

    Więcej klientów po 30PLN, co grożą pocięciem instalacji, jak ich
    nie przyłączysz w niedzielę? :>

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl