-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<54f49c9f$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
Subject: Re: Tempomat ekonomiczny (pasywny)
Date: Mon, 2 Mar 2015 20:10:54 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150302-1, 02.03.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <54f4b505$0$31932$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1425323269 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 31932 89.72.242.154:4769
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556706
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
news:almarsoft.1557529953417545536@news.neostrada.pl
...
> On Mon, 2 Mar 2015 18:26:50 +0100, "yabba"
> <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
>> Ale taka jest idea tempomatu, żeby dodawal gazu w celu utrzymania
> prędkości.
>> ECO tempomat powinien wcześniej wiedzieć o górce i zwiekszyć
> prędkość przed
>> wjazdem na zbocze.
>
> No zasadniczo tak. Ale w czym byłby problem, gdyby była taka opcja, żeby
> był bardziej ekonomiczny. Dla mnie to nie jest problem, że prędkość
> spadnie o 10 czy 15 kmh.
>
To ustaw od razu mniejszą prędkość. :) A na poważnie, to trzeba by
wprowadzić dodatkowy parametr typu histereza, do ustawiania przez kierowcę.
Ja wolałbym, żeby tempomat trzymał prędkość, Ty chciałbyś mieć 10 km/h
niedokładności. Jeszcze akcelerometr do wykrywania wjazdu na wzniesienie.
Regulacja granicznego kąta nachylenia powyżej którego dopuszczamy
zmniejszenie prędkości. Trochę działanie i obsługa się skomplikuje dla
użytkownika.
Jakby mi tempomat zwalniał pod górę, to bym myślał, że się zepsuł. :)
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.15 20:30 abn140
- 02.03.15 20:34 k...@g...com
- 02.03.15 20:39 t-1
- 02.03.15 20:46 k...@g...com
- 02.03.15 21:45 stryq
- 02.03.15 22:06 Hinek
- 02.03.15 22:22 nadir
- 02.03.15 23:58 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.15 00:05 Marek
- 03.03.15 00:05 Tomek Kańka
- 03.03.15 00:16 Marek
- 03.03.15 09:34 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.15 09:36 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.15 11:27 Budzik
- 03.03.15 13:15 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=