eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaTeoretyczna zagwostka o schnięciu papieru. Czy prędkość wiatru ma znaczenie? › Re: Teoretyczna zagwostka o schnięciu papieru. Czy prędkość wiatru ma znaczenie?
  • Data: 2017-08-11 08:48:14
    Temat: Re: Teoretyczna zagwostka o schnięciu papieru. Czy prędkość wiatru ma znaczenie?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A nie próbowałeś zbudować równaia różniczkowego i go rozwiązać dla kilku
    parametrów?

    Na mój chłopski rozum właśnie, prędkość nie może mieć znaczenia skoro droga jest
    stała. Jeżeli już ma mieć wpływ to tylko pozytywny w sensie, że zmniejsza parowanie.
    Sprawa wygląda tak, że dzieje się na odwrót tzn. przyspieszanie zwiększa odparowanie.
    Wszyscy twierdzą, że to przez ten pozorny wiatr -"to tak jak byś suszył papier
    suszarką", "wystaw sobie papier przez okno samochodu podczas jazdy to zobaczysz".
    Moim zdaniem ten "wiatr" nie ma znaczenia.

    > Ja to w Googlu zaznaczam jako spam. Jeśli więcej użytkowników zacznie to robić, to
    Google Groups zacznie to banować.

    Zgłoś nadużycie > SPAM - zrobione.

    > W czytniku nie masz możliwości zablokowania po temacie wg jakieś
    reguły?

    > --
    > Marek

    Nie wiem nawet o jaki czytnik chodzi. Przeglądam tę grupę w przeglądarce przez linka
    groups.google.com