    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Termostat: LM57 Texas Instrument
    Date: Thu, 2 Aug 2018 15:22:10 +0200

    dyskusyjnych:pjutmh$r0n$...@d...me...

    >Według datasheeta, przy prądzie <600uA napięcie <0,2V.

    Ale zmierz, to sie moze duzo wyjasnic.

    >Nie wiem, zwłaszcza że teraz się zastanowiłem, że wyjście zanegowane
    >(źle go nazwałem "odwracające" wczoraj) /TOver jest aktywne, gdy
    >temperatura otoczenia jest powyżej Ttrip ustawione u mnie na 24C.
    >Aktywne, czyli wyjście LOW i tranzystor open colector przewodzi.
    >Grzałka wtedy jest wyłączona :-))

    No tak, to nawet jak sie grzeje od pradu rezystora, to tym bardziej
    bedzie wyjscie przewodzic i grzalki nie wlaczac.

    Ale skoro tak ... to jak spowodowales wlaczenie grzalki ?
    Trzeba bylo uklad schlodzic, czy prog jest ustawiony wyzej ?
    Bo skoro grzalka odlaczona, to sie nie powinien przestawic ... wiec
    moze jakies zaklocenia lapie ?

    >Drugi TOver, ten niezanegowany, jest push-pull, nie open colector.

    To nam nie przeszkadza w kwestii wyrowania mocy strat, ale jak teraz
    patrze - chyba nie ona jest przyczyną.

    >Trip jest dobry: według wyjścia analogowego grzałka się
    >załącza przy napięciu 1.028 i wyłacza przy temperaturze
    >10 C wyższej.

    Ale ja o linii Trip_test. Jesli przestawisz - to mierzysz wartosc
    zadaną.
    I cos tam pisza o resetowaniu tą linia - moze program resetuje co pare
    minut ?

    J.